Kiedy należy przyjąć, że termin 30dniowy na usunięcie braków minął i decyzja na zbieranie odpadów wygasła?
PYTANIE
Podmiot posiadający zezwolenie na zbieranie odpadów złożył do dnia 5 marca 2020 roku wniosek o zmianę posiadanej decyzji, następnie 02.04.2020 r. został wezwany do uzupełnienia wniosku w terminie 30 dni. Podmiot 07.04.2020 r. złożył pismo nawiązując do wezwania, że ze względu na stan pandemii i ustawę o "Covid" nie jest w stanie przedłożyć braków w terminie i uzupełni je po ustaniu pandemii. Ustawa o "Covid" została zmieniona w 05.2020 r. i umożliwiła przesunięcie terminów na uzupełnienie. Jednakże mimo to, zapisy ustawy tylko wydłużały możliwość uzupełnienia.
Kiedy należy przyjąć, że termin 30dniowy na usunięcie braków minął i decyzja na zbieranie odpadów wygasła?
Czy należy dodatkowo poinformować podmiot o tym, że decyzja wygasła z mocy prawa i należy złożyć nowy kompletny wniosek?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX