Czy pracodawca może zlecić pracownikowi tworzenie i prowadzenie własnej ewidencji czasu pracy?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Kałuża Małgorzata
Odpowiedzi udzielono: 24 września 2019 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Szpital SPZOZ zatrudnia blisko 800 pracowników. Pracodawca, ma obowiązek tworzenia ewidencji czasu pracy.

Czy można zlecić pracownikom tworzenie i prowadzenie własnej ewidencji, a po zakończonym okresie rozliczeniowym przedłożyć je w dziale kadr, oczywiście po uprzednim sprawdzeniu przez kierownika oddziału?

Jak można rozwiązać tworzenie ewidencji czasu pracy dla pracowników, nie wykorzystując pracowników działu kadr, którzy fizycznie nie są w stanie w natłoku bieżących obowiązków tworzyć ewidencji dla blisko 800 pracowników?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX