Czy należy sporządzić dwa egzemplarze umowy o pracę, dla pracownika i dla pracodawcy, tj. OPS?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Kucharski Dominik
Odpowiedzi udzielono: 12 lutego 2021 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Ośrodek Pomocy Społecznej zatrudnia 8 pracowników. Obsługa księgowa prowadzona jest na podstawie uchwały Rady Gminy przez Urząd Gminy. Ośrodek zatrudnia nowego pracownika i podpisuje z nim umowę o pracę.

Czy umowa powinna być sporządzona w 2 egzemplarzach - jeden dla pracodawcy i jeden dla pracownika, czy jednak może/powinna być spisana w 3 egzemplarzach, jak to praktykuje Dział Finansów UG?

Czy zapis w umowie: "Sporządzono w 3 egzemplarzach" jest zasadny?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX