Czy dystrybutor środków czystości powinien mieć podpisaną umowę z firmą zajmującą się zbieraniem i unieszkodliwianiem odpadów, ze względu na możliwe zwroty produktów z rynku?
PYTANIE
Czy dystrybutor środków czystości i środków higieny ustnej powinien mieć podpisaną umowę z firmą zajmującą się zbieraniem i unieszkodliwianiem odpadów, ze względu na możliwe zwroty produktów z rynku?
Czy zwroty produktów (środki chemii gospodarczej oraz higieny jamy ustnej) mogą być traktowane jako odpady komunalne, jeśli chodzi o zobowiązania wynikające z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach - dalej u.o.?
Czy jeśli produkty te powinny być zniszczone pod nadzorem w celu pewności, że nie dostaną się powtórnie na rynek, to dystrybutor powinien mieć podpisaną umowę z firmą zajmującą się zbieraniem i unieszkodliwianiem odpadów?
Czy prowadzący hurtownię farmaceutyczną powinni mieć podpisaną umowę z firmą zajmującą się zbieraniem i unieszkodliwianiem odpadów medycznych?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX