Czy dyrektor SPZPOZ może podjąć działalność doradczą w zakresie akredytacji w innych jednostkach samorządowych?
PYTANIE
Czy dyrektor SPZOZ-u zatrudniony w placówce, która jest jednostką organizacyjną gminy na podstawie umowy o pracę, może prowadzić jako dodatkową czynność - działalność doradczo-konsultingową?
Działalność ta prowadzona byłaby w formie jednoosobowej działalności gospodarczej lub na podstawie umów zleceń, w czasie wolnym od pracy w SPZPOZ i bez uszczerbku na jego funkcjonowaniu.
Jeżeli na taką działalność musi być wyrażona ewentualna zgoda podmiotu tworzącego (Rada Miasta) to czy powinno to zostać określone w formie uchwały Rady czy innego dokumentu?
Czy w ogóle dyrektor SPZPOZ może podejmować tego typu działalność?
Działaność doradczo-konultingowa w tym wypadku obejmowałaby wdrożenia ISO, akredytacji w innych jednostkach, doradztwo przy dostosowaniu pomieszczeń do wymogów sanitarnych, zagadnienia z zakresu ochrony danych osobowych.
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX