IPTPB1/415-521/13-4/KO - Zasady odliczenia od dochodu opodatkowanego podatkiem dochodowym od osób fizycznych darowizn przekazanych na rzecz organizacji pożytku publicznego.

Pisma urzędowe
Status:  Aktualne

Pismo z dnia 6 listopada 2013 r. Izba Skarbowa w Łodzi IPTPB1/415-521/13-4/KO Zasady odliczenia od dochodu opodatkowanego podatkiem dochodowym od osób fizycznych darowizn przekazanych na rzecz organizacji pożytku publicznego.

INTERPRETACJA INDYWIDUALNA

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (tekst jedn.: Dz. U. z 2012 r. poz. 749 z późn. zm.) oraz § 2 i § 5a rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 2 sierpnia 2013 r. (data wpływu 8 sierpnia 2013 r.), uzupełnionym pismem z dnia 22 października 2013 r. (data wpływu 24 października 2013 r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie możliwości odliczenia od dochodu darowizn - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 8 sierpnia 2013 r. został złożony wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych.

Wniosek nie spełniał wymogów, o których mowa w art. 14b § 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (tekst jedn.: Dz. U. z 2012 r. poz. 749 z późn. zm.), w związku z czym, pismem z dnia 10 października 2013 r., Nr IPTPB1/415-521/13-2/KO, na podstawie art. 169 § 1 i § 2 w zw. z art. 14h wymienionej ustawy, wezwano Wnioskodawcę do uzupełnienia wniosku w terminie 7 dni od dnia doręczenia wezwania, pod rygorem pozostawienia wniosku bez rozpatrzenia.

Wezwanie wysłano w dniu 10 października 2013 r. (skuteczne doręczenie nastąpiło w dniu 15 października 2013 r.), Wnioskodawca uzupełnił ww. wniosek pismem z dnia 22 października 2013 r. (data wpływu 24 października 2013 r.), które nadane zostało w polskiej placówce pocztowej w dniu 22 października 2013 r.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:

Wnioskodawca od wielu lat prowadzi działalność gospodarczą, z której rozlicza się na zasadach ogólnych. Prowadzi też najem prywatny, który rozlicza na zasadach ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Rozliczeń rocznych Wnioskodawca dokonuje na PIT-36, który składa do końca kwietnia i PIT-28, który składa do końca stycznia. Zdarzają się sytuacje, że Wnioskodawca udziela darowizn różnego rodzaju organizacjom, są to przeważnie fundacje. Fundacje te zazwyczaj są organizacjami pożytku publicznego (opp). Nigdy nie odliczał udzielanych darowizn od dochodu, jednak chciałby to uczynić i darowizny udzielone w 2013 r. odliczyć od dochodu.

W uzupełnieniu wniosku z dnia 22 października 2013 r., Wnioskodawca dodał, że fundacje, których dotyczy wniosek, są organizacjami, o których mowa w art. 3 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536 z późn. zm.). Organizacje te działają w celu realizacji działalności statutowej, głównie w zakresie kultury. Środki uzyskiwane przez te fundacje są przeznaczone na cel wymieniony w art. 4 ww. ustawy - w szczególności pkt 16 - kultura, sztuka, ochrona dóbr kultury, dziedzictwo narodowe. Darowizny są udokumentowane przelewami bankowymi.

Wnioskodawca dodał również, że prosi o wydanie interpretacji w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych.

W związku z powyższym zadano następujące pytania:

Czy przekazaną darowiznę na rzecz organizacji pożytku - fundacji Wnioskodawca może odliczyć od dochodu wykazanego w rocznym PIT za 2013 r. Czy limit takiego odliczenia wynosi 6% uzyskanego dochodu... W jaki sposób obliczyć kwotę do odliczenia. Czy darowizny można odliczyć tylko w rozliczeniu rocznym, czy można to zrobić rozliczając miesięczne zaliczki wpłacane do US.

Zdaniem Wnioskodawcy, z odliczenia dokonanej darowizny mogą korzystać zarówno podatnicy podatku dochodowego od osób fizycznych (PIT), jak i podatnicy podatku dochodowego od osób prawnych (CIT). Podatnicy podatku dochodowego od osób fizycznych którzy dokonają w dany roku podatkowym darowizny pieniężnej lub rzeczowej na rzecz fundacji, będą mogli w rozliczeniu rocznym pomniejszyć podstawę obliczenia podatku o kwotę tej darowizny, z zastrzeżeniem, że kwota odliczenia następuje na podstawie i na zasadach określonych w art. 26 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2010 r. Nr 51, poz. 307 z późn. zm.). Limit ograniczenia wynosi 6% w przypadku osób fizycznych. - tzn. wysokość odliczenia nie może przekroczyć 6% uzyskanego dochodu. Od dochodu można odliczyć darowizny przekazane na cele określone w art. 4 ustawy o działalności pożytku publicznego, organizacjom o których mowa w art. 3 ust. 2 i 3 ustawy o działalności pożytku publicznego prowadzącym działalność pożytku publicznego w sferze zadań publicznych określonych w tej ustawie, realizującym te cele. Można odliczyć kwotę przekazaną tytułem darowizny, jednak nie więcej niż kwotę stanowiącą 6% dochodu. W przypadku dokonania więcej niż jednej darowizny, łączna kwota odliczeń z powyższych tytułów nie może w roku podatkowym przekroczyć kwoty stanowiącej 6% dochodu podatnika. Cele premiowane ulgą mieszczą się w ogólnym pojęciu zadań publicznych. Zaliczane są do nich m.in.: pomoc społeczna, działalność mniejszości narodowych, ochrona i promocja zdrowia, nauka, edukacja, oświata i wychowanie, kultura, sztuka, ochrona dóbr kultury i tradycji. Aby odliczenie darowizny było możliwe, to oprócz celu, na który taka darowizna ma być przekazana, istotne też jest, komu się ją przekazuje.

Beneficjentami darowizny mogą być:

1.

organizacje pozarządowe, niebędące jednostkami sektora finansów publicznych, w rozumieniu przepisów o finansach publicznych, i niedziałające w celu osiągnięcia zysku, osoby prawne lub jednostki nieposiadające osobowości prawnej utworzone na podstawie przepisów ustaw (w tym fundacje i stowarzyszenia),

2.

osoby prawne i jednostki organizacyjne działające na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w RP, o stosunku Państwa do innych kościołów i związków wyznaniowych oraz gwarancjach wolności sumienia i wyznania. Warunkiem jest, by ich cele statutowe obejmowały prowadzenie działalności pożytku publicznego,

3.

stowarzyszenia jednostek samorządu terytorialnego,

4.

organizacje zagraniczne uznane za równoważne organizacje określone w przepisach regulujących działalność pożytku publicznego obowiązujących w innym niż RP państwie członkowskim UE lub innym państwie należącym do EOG, prowadzące działalność pożytku publicznego w sferze zadań publicznych, realizujące te cele.

Organizacja, której przekazywana jest darowizna odliczana od dochodu w granicach 6% limitu, nie musi mieć statutu organizacji pożytku publicznego. Musi jedynie realizować cele pożytku publicznego określone w ustawie. Odliczeniu nie podlegają darowizny przekazane na rzecz partii politycznych i fundacji utworzonych przez te partie, związków zawodowych, jednostek zaliczonych do sektora finansów publicznych, jednostek działających na podstawie przepisów o kulturze fizycznej.

Przekazanie darowizny musi być udokumentowane w sposób wymagany przepisami - należy dysponować dowodem wpłaty na rachunek bankowy obdarowanego, a w przypadku darowizny innej niż pieniężna, dokumentem, z którego wynika wartość tej darowizny oraz oświadczenie obdarowanego o jej przyjęciu.

Sposób obliczenia darowizny jest następujący: wyliczając podatek w pierwszej kolejności należy od uzyskanego w danym roku przychodu z danego źródła odjąć koszty jego uzyskania. W ten sposób uzyskuje się dochód (ewentualnie stratę, gdyby koszty były wyższe niż przychody). Na tym etapie można odjąć od dochody darowizny. Darowizny mogą odjąć osoby rozliczające się wg zasad ogólnych oraz ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych.

Ponadto po dokonaniu możliwych odliczeń i wyliczeniu podatku można zdecydować jeszcze o przekazaniu 1% podatku - podatek do przekazania tylko dla organizacji pożytku publicznego.

Zdaniem Wnioskodawcy, darowiznę odliczyć można tylko w rozliczeniu rocznym, a nie miesięcznie wpłacając zaliczki.

Biorąc pod uwagę powyższe wyjaśnienia Wnioskodawca jest przekonany, że można odliczyć przekazane darowizny od dochodu w rozliczeniu rocznym.

W świetle obowiązującego stanu prawnego stanowisko Wnioskodawcy w sprawie oceny prawnej przedstawionego zdarzenia przyszłego uznaje się za prawidłowe.

Zgodnie z art. 26 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2012 r. poz. 361 z późn. zm.), podstawę obliczenia podatku, z zastrzeżeniem art. 29-30c oraz art. 30e, stanowi dochód ustalony zgodnie z art. 9, art. 24 ust. 1, 2, 3b-3e, 4, 4a-4e, ust. 6 lub art. 24b ust. 1 i 2, lub art. 25, po odliczeniu kwot darowizn przekazanych na cele:

a.

określone w art. 4 ustawy o działalności pożytku publicznego, organizacjom, o których mowa w art. 3 ust. 2 i 3 tej ustawy, lub równoważnym organizacjom określonym w przepisach regulujących działalność pożytku publicznego obowiązujących w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej lub innym państwie należącym do Europejskiego Obszaru Gospodarczego, prowadzącym działalność pożytku publicznego w sferze zadań publicznych, realizującym te cele, z zastrzeżeniem ust. 6e,

b.

kultu religijnego,

c.

krwiodawstwa realizowanego przez honorowych dawców krwi zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o publicznej służbie krwi (Dz. U. Nr 106, poz. 681 z późn. zm.), w wysokości ekwiwalentu pieniężnego za pobraną krew określonego przepisami wydanymi na podstawie art. 11 ust. 2 tej ustawy

- w wysokości dokonanej darowizny, nie więcej jednak niż kwoty stanowiącej 6% dochodu.

W myśl art. 26 ust. 5 ww. ustawy, łączna kwota odliczeń z tytułów określonych w ust. 1 pkt 9 nie może przekroczyć w roku podatkowym kwoty stanowiącej 6% dochodu, z tym że odliczeniu nie podlegają darowizny poniesione na rzecz:

a.

osób fizycznych;

b.

osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych niemających osobowości prawnej, prowadzących działalność gospodarczą polegającą na wytwarzaniu wyrobów przemysłu elektronicznego, paliwowego, tytoniowego, spirytusowego, winiarskiego, piwowarskiego, a także pozostałych wyrobów alkoholowych o zawartości alkoholu powyżej 1,5%, oraz wyrobów z metali szlachetnych albo z udziałem tych metali, lub handlu tymi wyrobami.

Podatnicy korzystający z odliczenia darowizn, o którym mowa w ust. 1 pkt 9 oraz wynikającego z odrębnych ustaw, są obowiązani wykazać w zeznaniu, o którym mowa w art. 45 ust. 1, kwotę przekazanej darowizny, kwotę dokonanego odliczenia oraz dane pozwalające na identyfikację obdarowanego, w szczególności jego nazwę i adres (art. 26 ust. 6b ww. ustawy).

Stosownie do art. 26 ust. 7 pkt 1 powołanej ustawy, wysokość wydatków w przypadku darowizny pieniężnej ustala się na podstawie dowodu wpłaty na rachunek bankowy obdarowanego.

Z przytoczonego wyżej przepisu art. 26 ust. 1 pkt 9 lit. a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych wynika, że aby można było dokonać odliczenia od dochodu darowizny, musi ona spełniać następujące warunki:

* być przekazana na cele określone w art. 4 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,

* obdarowanym musi być organizacja określona w art. 3 ust. 2 i 3 tej ustawy, prowadząca działalność pożytku publicznego w sferze zadań publicznych.

Katalog zawarty w art. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tekst jedn.: Dz. U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536 z późn. zm.), zawiera różne cele pożytku publicznego, wśród których w punkcie 16 wymieniono zadania w zakresie kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego.

Kolejnym, niezbędnym warunkiem uprawniającym do skorzystania z odliczenia od dochodu przekazanej darowizny są wymogi co do statusu beneficjenta, a mianowicie organizacji, o której mowa w art. 3 ust. 2 i 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

Zgodnie z treścią art. 3 ust. 2 ww. ustawy organizacjami pozarządowymi są:

1.

niebędące jednostkami sektora finansów publicznych, w rozumieniu ustawy o finansach publicznych,

2.

niedziałające w celu osiągnięcia zysku

- osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, którym odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, w tym fundacje i stowarzyszenia, z zastrzeżeniem ust. 4.

Zatem, zakres ulgi przewidzianej w przepisie art. 26 ust. 1 pkt 9 lit. a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, związanej z darowiznami na rzecz organizacji pozarządowych nie uzależnia dokonania odliczenia od posiadania przez obdarowaną organizację formalnego statusu organizacji pożytku publicznego. Istotne jest, aby jednostka obdarowana była jednostką prowadzącą działalność pożytku publicznego w sferze zadań publicznych, niedziałającą w celu osiągnięcia zysku (tekst jedn.: nieprowadzącą działalności gospodarczej).

Należy także zaznaczyć, że łączna kwota odliczeń z tytułów określonych w art. 26 ust. 1 pkt 9 ustawy nie może przekroczyć w roku podatkowym kwoty stanowiącej 6% dochodu. Ponadto stosownie do art. 26 ust. 7 pkt 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych wysokość wydatków na cele określone w ust. 1, z zastrzeżeniem ust. 7c, ustala się na podstawie dowodu wpłaty na rachunek bankowy obdarowanego - w przypadku darowizny pieniężnej. Należy również zauważyć, iż użyte przez ustawodawcę pojęcie "dowód wpłaty na rachunek bankowy obdarowanego" jest pojęciem szerokim i obejmuje swym zakresem różne formy wpłat na rachunek bankowy. Dlatego też, wszelkie dowody wpłat na rachunek bankowy obdarowanego, z których oprócz numeru tego rachunku, jednoznacznie wynika: nazwisko darczyńcy, kwota darowizny, jak również na jaki cel ją przekazano, będą stanowiły dowód, o którym mowa w powołanym przepisie.

Jak wynika z wniosku, fundacje, na rzecz których Wnioskodawca przekazuje darowizny, prowadzą działalność pożytku publicznego głównie w zakresie kultury, a zatem mieszczą się w zakresie art. 4 ust. 1 pkt 14 powołanej ustawy. Fundacje te są organizacjami w rozumieniu art. 3 ust. 2 i 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie i nie działają w celu osiągnięcia zysku, to znaczy całość dochodu przeznaczają na realizację celów statutowych.

Mając na uwadze powyższe stwierdzić należy, że darowizny które Wnioskodawca przekazuje na rzecz fundacji będą podlegały odliczeniu od dochodu, gdyż - jak wskazano we wniosku - fundacje te są organizacjami, o których mowa w ww. przepisach ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, tj. organizacjami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w sferze zadań publicznych, niedziałającymi w celu osiągnięcia zysku oraz przekazującymi otrzymane darowizny na cel określony w art. 4 tej ustawy. Łączna kwota odliczenia nie może przekroczyć 6% dochodu darczyńcy. Wysokość darowizny pieniężnej musi być udokumentowana dowodem wpłaty na rachunek bankowy obdarowanego.

Odnosząc się do pytania dotyczącego sposobu obliczenia kwoty do odliczenia, stwierdzić należy, że zgodnie z art. 9 ust. 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, dochodem ze źródła przychodów, jeżeli przepisy art. 24-25 nie stanowią inaczej, jest nadwyżka przychodów z tego źródła nad kosztami ich uzyskania osiągnięta w roku podatkowym. Jeżeli koszty uzyskania przekraczają sumę przychodów, różnica jest stratą ze źródła przychodów.

Ponadto, jak już wskazano wyżej, zgodnie z art. 26 ust. 1 pkt 9 ww. ustawy, podstawę obliczenia podatku, z zastrzeżeniem art. 29-30c oraz art. 30e, stanowi dochód ustalony zgodnie z art. 9, art. 24 ust. 1, 2, 3b-3e, 4, 4a-4e, ust. 6 lub art. 24b ust. 1 i 2, lub art. 25, po odliczeniu kwot darowizn przekazanych na cele wymienione w pkt a) lub b) - w wysokości dokonanej darowizny, nie więcej jednak niż kwoty stanowiącej 6% dochodu. Tym samym określając warunki uprawniające do skorzystania z odliczenia darowizn ustawodawca wyraźnie odesłał do kwoty dochodu podatnika.

Z kolei odnosząc się do kwestii możliwości odliczenia darowizn w zeznaniu rocznym, czy też miesięcznie, w momencie wpłaty zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, tut. Organ wyjaśnia, że jak wynika z treści art. 26 ust. 6b ww. ustawy, podatnicy korzystający z odliczenia darowizn, o którym mowa w ust. 1 pkt 9 oraz wynikającego z odrębnych ustaw, są obowiązani wykazać w zeznaniu, o którym mowa w art. 45 ust. 1, kwotę przekazanej darowizny, kwotę dokonanego odliczenia oraz dane pozwalające na identyfikację obdarowanego, w szczególności jego nazwę i adres.

Mając na uwadze przedstawiony we wniosku opis zdarzenia przyszłego oraz powołane przepisy prawa podatkowego należy zatem stwierdzić, że darowizny które Wnioskodawca przekazuje na rzecz fundacji będą podlegały odliczeniu od dochodu, gdyż - jak wskazano we wniosku - fundacje te są organizacjami, o których mowa w ww. przepisach ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz darowizny zostaną przekazane na cel określony w art. 4 tej ustawy. Darowizna pieniężna musi być udokumentowana dowodem wpłaty na rachunek bankowy obdarowanego i nie może przekroczyć 6% dochodu darczyńcy. Limit odliczeń dokonanych darowizn powinien być odniesiony do dochodu ustalonego zgodnie z art. 9, art. 24 ust. 1, 2, 3b-3e, 4, 4a-4e, ust. 6 lub art. 24b ust. 1 i 2, lub art. 25 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. Kwotę dokonanego odliczenia należy wykazać w zeznaniu rocznym, w którym należy podać również dane pozwalające na identyfikację obdarowanego/obdarowanych, w szczególności jego/ich nazwę i adres.

W świetle powyższego stanowisko Wnioskodawcy należało uznać za prawidłowe.

Tut. Organ informuje, iż udzielając niniejszej interpretacji nie rozpatrywano kwestii odliczenia darowizn od przychodów opodatkowanych zryczałtowanym podatkiem dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne oraz do kwestii przekazania 1% podatku należnego na rzecz organizacji pożytku publicznego. Zagadnienia powyższe nie były bowiem przedmiotem zapytania Wnioskodawcy.

Tut. Organ dokonał oceny prawidłowości stanowiska Wnioskodawcy tylko w odniesieniu do kwestii będącej przedmiotem zapytania, tj. możliwości odliczenia od dochodu darowizn, na podstawie art. 26 ust. 1 pkt 9 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, na tle zdarzenia przyszłego przedstawionego we wniosku i jego uzupełnieniu.

Ponadto Organ podatkowy wskazuje, że jeżeli przedstawione we wniosku zdarzenie przyszłe będzie różnić się od zdarzenia przyszłego, które wystąpi w rzeczywistości, wówczas wydana interpretacja nie będzie chroniła Wnioskodawcy w zakresie dotyczącym rzeczywiście zaistniałego zdarzenia.

Jednocześnie podkreślenia wymaga, że przy wydawaniu niniejszej interpretacji tutejszy Organ dokonał wyłącznie analizy okoliczności podanych we wniosku.

Rolą postępowania w sprawie wydania indywidualnej interpretacji przepisów podatkowych w trybie art. 14b ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (tekst jedn.: Dz. U. z 2012 r. poz. 749 z późn. zm.), nie jest ustalanie, czy przedstawione we wniosku zdarzenie przyszłe (stan faktyczny) jest zgodne ze stanem rzeczywistym. Ustalenie stanu rzeczywistego stanowi domenę ewentualnego postępowania podatkowego. To na podatniku ciąży obowiązek udowodnienia w toku tego postępowania dowodowego okoliczności faktycznych, z których wywodzi on dla siebie korzystne skutki prawne.

Interpretacja dotyczy zdarzenia przyszłego przedstawionego przez Wnioskodawcę i stanu prawnego obowiązującego w dacie wydania interpretacji.

Stronie przysługuje prawo do wniesienia skargi na niniejszą interpretację przepisów prawa podatkowego z powodu jej niezgodności z prawem. Skargę wnosi się do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, po uprzednim wezwaniu na piśmie organu, który wydał interpretację w terminie 14 dni od dnia, w którym skarżący dowiedział się lub mógł się dowiedzieć o jej wydaniu - do usunięcia naruszenia prawa (art. 52 § 3 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. - Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (tekst jedn.: Dz. U. z 2012 r. poz. 270 z późn. zm.). Skargę do WSA wnosi się (w dwóch egzemplarzach - art. 47 ww. ustawy) w terminie trzydziestu dni od dnia doręczenia odpowiedzi organu na wezwanie do usunięcia naruszenia prawa, a jeżeli organ nie udzielił odpowiedzi na wezwanie, w terminie sześćdziesięciu dni od dnia wniesienia tego wezwania (art. 53 § 2 ww. ustawy).

Skargę wnosi się za pośrednictwem organu, którego działanie lub bezczynność są przedmiotem skargi (art. 54 § 1 ww. ustawy) na adres: Izba Skarbowa w Łodzi, Biuro Krajowej Informacji Podatkowej w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Wronia 65, 97-300 Piotrków Trybunalski.

Opublikowano: http://sip.mf.gov.pl