ILPB1/415-34/07-4/GM

Pisma urzędowe
Status:  Nieoceniane

Pismo z dnia 31 października 2007 r. Izba Skarbowa w Poznaniu ILPB1/415-34/07-4/GM

INTERPRETACJA INDYWIDUALNA

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (tekst jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 z późn. zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Pana M. K., przedstawione we wniosku z dnia 9 sierpnia 2007 r. (data wpływu 14 sierpnia 2007 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie opodatkowania podatkiem liniowym przychodów z działalności gospodarczej, uzupełnionym pismem z dnia 26 września 2007 r. (data wpływu 28 września 2007 r.) - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 14 sierpnia 2007 r. Spółka I. K. Sp. J. z siedzibą w K. ul. K. M. złożyła wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie opodatkowania podatkiem liniowym przychodów z działalności gospodarczej. Wniosek podpisał Pan M. K.

Wniosek Spółki o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczył stosowania przepisów ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2000 r. Nr 14, poz. 176 z późn. zm.). Uregulowania zawarte w tej ustawie dotyczą podatników, którymi w tym przypadku są osoby fizyczne. Wniosek natomiast złożyła spółka jawna, która jako jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej, nie jest podatnikiem podatku dochodowego od osób fizycznych, podatnikami zaś są poszczególni wspólnicy.

W związku z tym, pismem z dnia 17 września 2007 r. nr ILPB1/415-34/07-2/MT, działając na podstawie art. 169 § 1 w związku z art. 14h ustawy - Ordynacja podatkowa oraz § 2 i § 6 ww. rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego, wystosowano do Spółki wezwanie do uzupełnienia wniosku poprzez podanie na druku ORD-IN danych osobowych (numeru NIP, numeru PESEL, adresu zamieszkania z podaniem województwa, powiatu i gminy, właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego) jednego ze wspólników, który dla tut. organu będzie stanowić Wnioskodawcę.

W odpowiedzi w dniu 28 września 2007 r. wpłynął wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej skierowany przez Pana M. K. - wspólnika Spółki I. K. Sp.J. z siedzibą w K.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.

Wspólnikami Spółki I. K. Sp.J. są małżonkowie H. i M. K. Pani H. K. do 31 lipca 2007 r. pracowała w firmie H. sp. z o.o. Do jej obowiązków zgodnie z zakresem odpowiedzialności i uprawnień należało:

1.

Znajomość i stosowanie:

a.

instrukcji obiegu dokumentów,

b.

obowiązujących zarządzeń,

c.

standardów obowiązujących w firmie i na zajmowanym stanowisku,

d.

wdrożonych procedur ISO w zakresie związanym z zajmowanym stanowiskiem.

2.

Obsługa systemu komputerowego używanego w firmie zgodnie z jego dokumentacją.

3.

Znajomość norm i przepisów obowiązujących na stanowisku w zakresie określonym w Zbiorze Norm i Przepisów.

4.

Informowanie przełożonego o przebiegu i realizacji nałożonych zadań oraz współpraca z innymi działami firmy.

5.

Parafowanie swoim podpisem wszystkich sporządzonych dokumentów w celu potwierdzenia, że dokument został sporządzony na podstawie dokumentów źródłowych i sprawdzony pod względem merytorycznym.

6.

Wykonywanie poleceń wydanych przez bezpośredniego przełożonego, którym jest Dyrektor d/s Handlowych.

7.

Kompleksowe zarządzanie (administrowanie) przydzielonymi grupami produktów.

8.

Znajomość przepisów w zakresie obrotu żywnością i przepisów w zakresie stosowania dodatków i składników żywności (zwanych dalej produktami).

9.

Śledzenie i zbieranie informacji o nowych produktach (targi, pisma fachowe, internet, normy i przepisy, konkurencja i inne) oraz proponowanie rozszerzenia, oferty firmy o nowe dodatki do żywności.

10.

Pogłębianie wiedzy w zakresie produktów oraz zbieranie informacji o ewentualnych możliwościach ich sprzedaży.

11.

Stałe doskonalenie wiedzy technologicznej w zakresie produktów.

12.

Wyszukiwanie producentów/dystrybutorów nowych lub istniejących produktów, kompletowanie ankiet dotyczących dostawców.

13.

Współpraca z dostawcami - korespondencja, spotkania, ustalanie zasad współpracy.

14.

Sporządzanie notatek ze spotkań (dostawcy produktów, usług, instytucje).

15.

Przygotowywanie i uczestnictwo w imprezach targowych krajowych i zagranicznych.

16.

Planowanie zakupów w oparciu o Zapotrzebowanie / Plan sprzedaży. Bieżąca analiza zapotrzebowań oraz stanów magazynowych. Podejmowanie działań oraz zgłaszanie wniosków do Dyrektora ds. handlowych.

17.

Przygotowywanie zapytań ofertowych do producentów / sprzedawców dotyczących produktów obecnie oferowanych, jak i nie znajdujących się w ofercie.

18.

Negocjowanie ustalenie warunków zamówień (ilość, rodzaj, cena, warunki dostawy, termin dostawy, dokumentacja).

19.

Wykonywanie i analiza kalkulacji cenowych na podstawie ofert dostawców, porównywanie ofert różnych dostawców, ewidencja ofert.

20.

Ustalanie cen oraz przygotowywanie cennika sprzedaży.

21.

Wystawianie zamówień w systemie komputerowym, składanie zamówień i uzyskiwanie potwierdzeń dostawy od dostawcy.

22.

Przygotowanie i przekazywanie awiz dostaw.

23.

Nadzorowanie realizacji zamówień (wypełnianie warunków, poprawne i niezbędne dokumenty, terminowość dostaw, potwierdzenia).

24.

Aktualizowanie terminów realizacji dostaw w systemie komputerowym.

25.

Ewidencja zamówień i dokumentacji wg obowiązujących zasad.

26.

Ocena współpracy z dostawcą i prowadzenie zapisów historii współpracy w Kartotece Dostawcy.

27.

Uzupełnianie zapisów w Kartotece Dostawców i Indeksów wg Dostawcy.

28.

Kompletowanie specyfikacji produktów, certyfikatów, kart bezpieczeństwa. Tłumaczenie i ewidencja specyfikacji / kart bezpieczeństwa przekazywanych przez dostawców, opracowywanie specyfikacji produktów.

29.

Uzyskiwanie dokumentacji niezbędnej do rejestracji nowych produktów przez PZH i GIS, ustalanie kodów PCN i numeru PKWiU dla nowych produktów.

30.

Nadzorowanie zatwierdzania przez dostawców wymagań dla produktów (GSP).

31.

Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji zgodnie z przyjętym sposobem postępowania. Prowadzenie spraw reklamacyjnych. Rozliczanie należności z tytułu różnic ilościowych i jakościowych oraz przedkładanie ich do akceptacji.

32.

Nadzorowanie i analiza cyklu życia produktów.

33.

W przypadku odchylenia sprzedaży poszczególnych wyrobów o 30% w stosunku do planu skorygowanego - podejmowanie odpowiednich działań oraz informowanie przełożonego.

34.

Współpraca z Przedstawicielstwami Handlowymi w zakresie nadzorowanych grup produktów, analiza informacji spływających z PH, podejmowanie stosownych działań.

35.

Organizowanie zadań dla Przedstawicielstw Handlowych, nadzorowanie ich pracy i rozliczanie ich z tych zadań.

36.

Wspieranie Przedstawicieli w kontaktach z Kluczowymi Klientami (dane do ofert indywidualnych, sprawdzanie ofert, wizyty).

37.

Monitoring firm konkurencyjnych z pomocą Przedstawicieli Handlowych, polegający na zebraniu informacji o oferowanych przez nie produktach, stosowanych cenach, analiza tych informacji podejmowanie działań na jej podstawie oraz przekazywanie wniosków i uwag bezpośredniemu przełożonemu.

38.

Przygotowywanie materiałów technologicznych (w oparciu o informacje dostawców i sugestie) i marketingowych dla użytku pracowników Działu Handlowego i Przedstawicieli Handlowych oraz udzielanie podstawowych informacji w zakresie stosowania nadzorowanych produktów.

39.

Wdrażanie do sprzedaży nowych dodatków do żywności zgodnie z ustaloną procedurą.

a.

opracowanie niezbędnych informacji marketingowych oraz technologicznych (w oparciu o informacje dostawców i sugestie),

b.

ustalenie potencjalnej grupy odbiorców,

c.

nawiązywanie kontaktów handlowych.

Pan M. K. w dalszym ciągu jest zatrudniony w firmie H. sp. z o.o. na stanowisku Dyrektora ds. Handlowych. Do jego obowiązków, zgodnie z zakresem obowiązków i uprawnień należy:

1.

Pogłębianie wiedzy o rynku produktów.

2.

Proponowanie Zarządowi kierunków rozwoju działalności handlowej.

3.

Kształtowanie portfela produktów.

4.

Określanie oczekiwań odnośnie dostawców.

5.

Wybór dostawców strategicznych.

6.

Ocena współpracy z dostawcami.

7.

Określanie oczekiwań odnośnie klientów.>

8.

Kształtowanie portfela klientów.

9.

Wypracowywanie obrotów określonych w celach rocznych.

10.

Wypracowywanie marż określonych w celach rocznych.

11.

Osiąganie rentowności sprzedaży na poziomie określonym w celach rocznych.

12.

Znajomość i stosowanie w pracy prawa cywilnego oraz handlowego.

13.

Przygotowywanie umów handlowych.

14.

Ocena i akceptacja lub odrzucanie umów.

15.

Ocena zagrożeń i zapobieganie im.

16.

Ustalanie zależności służbowych między pracownikami.

17.

Usprawnianie funkcjonowania organizacji Działu Handlowego.

18.

Projektowanie i określanie narzędzi (programów, arkuszy itp.) do wykonania zadań.

19.

Nadzorowanie i kontrola działań podległych pracowników i Przedstawicieli Handlowych.

20.

Podejmowanie decyzji wykraczających poza uprawnienia podległych pracowników.

21.

Wsparcie merytoryczne dla pracowników.

22.

Kształtowanie polityki kadrowej w Dziale Handlowym.

23.

Określanie celów, obowiązków oraz uprawnień dla pracowników.

24.

Ocena kompetencji pracowników.

25.

Podnoszenie kwalifikacji członków zespołu.

26.

Wspieranie Menedżerów Produktu w kontaktach z dostawcami.

27.

Wspieranie Przedstawicieli Handlowych w kontaktach z klientami.

28.

Uczestnictwo w imprezach targowych (wystawianie i odwiedzanie).

29.

Komunikacja z mediami.

Wspólnicy ci, działając jako l. K. Sp.J., zawarli w dniu 1 sierpnia 2007 r. z firmą H. sp. z o.o. umowę agencyjną. Zgodnie z zapisami tej umowy, jej przedmiotem ma być świadczenie usług przez Agenta (firmę l. K. Sp.J.) na rzecz Zleceniodawcy (firmy H. sp. z o.o.) zgodnie z tyt. XXIII Kodeksu Cywilnego, a także świadczenie następujących usług:

a.

prowadzenie sprzedaży towarów w imieniu i na rachunek Zleceniodawcy,

b.

promowanie wizerunku Zleceniodawcy,

c.

pozyskiwanie nowych klientów na produkty Zleceniodawcy,

d.

prowadzenie określonej dokumentacji na rzecz Zleceniodawcy,

e.

obsługa istniejących klientów i sprzedaż produktów z oferty Zleceniodawcy, w zamian za prowizję.

W związku z powyższym zadano następujące pytanie.

Czy wspólnicy mogą skorzystać z opodatkowania określonego w art. 30c ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.

Zdaniem Wnioskodawcy wspólnicy mogą wybrać opodatkowanie tzw. "podatkiem liniowym", bowiem zgodnie z art. 9a ust. 3 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych wspólnicy nie mogą wybrać opodatkowania liniowego tylko w sytuacji, gdy uzyskają z tytułu prawa do udziału w zysku spółki niemającej osobowości prawnej przychody ze świadczenia usług na rzecz byłego lub obecnego pracodawcy, odpowiadających czynnościom, które podatnik lub co najmniej jeden ze wspólników:

1.

wykonywał w roku poprzedzającym rok podatkowy, lub

2.

wykonywał lub wykonuje w roku podatkowym

- w ramach stosunku pracy lub spółdzielczego stosunku pracy.

Wnioskodawca uważa, że w przedstawionym stanie faktycznym nie ma miejsca taka sytuacja. Zgodnie z art. 758 § 1. Kodeksu cywilnego "przez umowę agencyjną przyjmujący zlecenie (agent) zobowiązuje się, w zakresie działalności swego przedsiębiorstwa, do stałego pośredniczenia, za wynagrodzeniem, przy zawieraniu z klientami umów na rzecz dającego zlecenie przedsiębiorcy, albo do zawierania ich w jego imieniu".

Wnioskodawca podał, że bezdyskusyjnym jest, iż czynności wykonywane w ramach stosunku pracy przez Panią H. K. są zupełnie odmienne od tych wynikających z umowy zawartej między l. Sp.J., a H. sp. z o.o.

Wnioskodawca uważa, że podobnie jest w przypadku Pana M. K., bowiem istotą umowy agencyjnej zawartej między l. K. Sp.J. a H. sp. z o.o. jest sprzedaż produktów Zleceniodawcy, promowanie jego wizerunku, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa klientów oraz prowadzenie dokumentacji związanej ze sprzedażą.

Zdaniem Wnioskodawcy czynności te absolutnie nie pokrywają się z czynnościami wykonywanymi przez Pana M. K. w ramach stosunku pracy. Do jego obowiązków nie należy ani promowanie spółki H., ani pozyskiwanie, ani obsługa klientów. Pan M. K. nie jest też odpowiedzialny za sprzedaż produktów, a prowadzona przez niego dokumentacja absolutnie nie jest tożsama z dokumentacją prowadzoną przez spółkę l. w ramach umowy agencyjnej.

Zdaniem Wnioskodawcy, mając na względzie reguły wykładni prawa podatkowego, zwłaszcza zakazujące wykładni rozszerzającej oraz nakazujące wykładnię literalną należy stwierdzić, że przesłanki z art. 9a ust. 3 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych nie zostały wyczerpane, a zatem wspólnicy mogą wybrać opodatkowanie liniowe.

W świetle obowiązującego stanu prawnego stanowisko Wnioskodawcy w sprawie oceny prawnej przedstawionego stanu faktycznego uznaje się za prawidłowe.

Zgodnie z treścią art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2000 r. Nr 14, poz. 176 z późn. zm.) opodatkowaniu podatkiem dochodowym podlegają wszelkiego rodzaju dochody, z wyjątkiem wymienionych w art. 21, 52, 52a i 52c oraz dochodów, od których na podstawie przepisów Ordynacji podatkowej zaniechano poboru podatku.

Przepis art. 10 ust. 1 ww. ustawy wymienia źródła przychodów, którym m.in. jest pozarolnicza działalność gospodarcza (art. 10 ust. 1 pkt 3 ustawy).

Stosownie do zapisu art. 9a ust. 1 powołanej ustawy, dochody osiągnięte przez podatników ze źródła, o którym mowa w art. 10 ust. 1 pkt 3, są opodatkowane na zasadach określonych w art. 27, z zastrzeżeniem ust. 2 i 3, chyba że podatnicy złożą właściwemu naczelnikowi urzędu skarbowego pisemny wniosek lub oświadczenie o zastosowanie form opodatkowania określonych w ustawie o zryczałtowanym podatku dochodowym.

Możliwość wyboru opodatkowania podatkiem liniowym normuje przepis zawarty w art. 9a ust. 2 ww. ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, w myśl którego podatnicy, z zastrzeżeniem ust. 3, mogą wybrać sposób opodatkowania dochodów z pozarolniczej działalności gospodarczej na zasadach określonych w art. 30c. W tym przypadku są obowiązani do złożenia właściwemu naczelnikowi urzędu skarbowego do dnia 20 stycznia roku podatkowego pisemnego oświadczenia o wyborze tego sposobu opodatkowania, a jeżeli podatnik rozpoczyna prowadzenie pozarolniczej działalności gospodarczej w trakcie roku podatkowego - do dnia poprzedzającego dzień rozpoczęcia tej działalności, nie później jednak niż w dniu uzyskania pierwszego przychodu.

Jeżeli podatnik, który wybrał sposób opodatkowania, o którym mowa w art. 9a ust. 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, uzyska z działalności gospodarczej prowadzonej samodzielnie lub z tytułu prawa do udziału w zysku spółki niemającej osobowości prawnej przychody ze świadczenia usług na rzecz byłego lub obecnego pracodawcy, odpowiadających czynnościom, które podatnik lub co najmniej jeden ze wspólników:

1.

wykonywał w roku poprzedzającym rok podatkowy, lub

2.

wykonywał lub wykonuje w roku podatkowym

- w ramach stosunku pracy lub spółdzielczego stosunku pracy, podatnik ten traci w roku podatkowym prawo do opodatkowania w sposób określony w art. 30c i jest obowiązany do wpłacenia zaliczek od dochodu osiągniętego od początku roku, obliczonych przy zastosowaniu skali podatkowej, o której mowa w art. 27 ust. 1, oraz odsetek za zwłokę od zaległości z tytułu tych zaliczek (art. 9a ust. 3 ww. ustawy).

Z treści powołanych powyżej uregulowań prawnych wynika, że możliwości wyboru sposobu opodatkowania 19% podatkiem liniowym pozbawieni zostali ci podatnicy, którzy w ramach prowadzonej działalności gospodarczej uzyskują przychody ze świadczenia usług na rzecz byłego lub obecnego pracodawcy, a usługi te są tożsame z czynnościami, które podatnik lub co najmniej jeden ze wspólników, w ramach stosunku pracy lub spółdzielczego stosunku pracy wykonywał na rzecz byłego lub obecnego pracodawcy w roku podatkowym lub w roku poprzedzającym rok podatkowy.

Dla możliwości wyboru opodatkowania podatkiem liniowym nie stanowi natomiast przeszkody fakt świadczenia na rzecz byłego pracodawcy usług, które nie odpowiadają czynnościom wykonywanym przez podatnika w ramach stosunku pracy.

Wnioskodawca oświadczył, iż czynności wykonywane w ramach stosunku pracy przez Panią H. K. są zupełnie odmienne od tych wynikających z umowy zawartej między l. Sp.J., a H. sp. z o.o.

Wnioskodawca uważa, że podobnie jest w przypadku Pana M.K., bowiem istotą umowy agencyjnej zawartej między l. K. Sp.J. a H. sp. z o.o. jest sprzedaż produktów Zleceniodawcy, promowanie jego wizerunku, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa klientów oraz prowadzenie dokumentacji związanej ze sprzedażą. Zdaniem Wnioskodawcy czynności te absolutnie nie pokrywają się z czynnościami wykonywanymi przez Pana M. K. w ramach stosunku pracy.

Wobec powyższego, w sytuacji, gdy zakres świadczonych usług, wykonywanych w ramach działalności gospodarczej, nie pokrywa się z obowiązkami wynikającymi z umów o pracę, wiążącymi choćby jednego wspólnika z tymże kontrahentem w roku podatkowym lub roku poprzedzającym rok podatkowy, to wspólnicy Spółki l. K. Sp.J. mogą opodatkować uzyskane z pozarolniczej działalności gospodarczej dochody podatkiem liniowym wg stawki 19%.

Interpretacja dotyczy zaistniałego stanu faktycznego przedstawionego przez Wnioskodawcę i stanu prawnego obowiązującego w dacie zaistnienia zdarzenia w przedstawionym stanie faktycznym.

Jednocześnie należy podkreślić, że tut. organ podatkowy posiada prawo do wydawania pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego, na pisemny wniosek zainteresowanego, w jego indywidualnej sprawie. Prawo to wynika z przepisów zawartych w art. 14b § 1 ww. ustawy - Ordynacja podatkowa oraz § 2 i § 6 ww. rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego.

Nie ma natomiast upoważnienia prawnego do interpretowania zagadnień innych, aniżeli dotyczących przepisów prawa podatkowego.

W badanej sprawie zagadnieniem podstawowym, mającym zasadniczy wpływ na interpretację zagadnienia dotyczącego prawa podatkowego, tj. możliwości opodatkowania dochodów wg stawki 19%, jest rozstrzygnięcie zagadnień związanych z badaniem stosunków cywilno-prawnych umów zawieranych w ramach stosunku pracy oraz umów agencyjnych i ich wzajemnych powiązań. Zagadnienia te podlegają regulacjom zawartym w przepisach Kodeksu cywilnego i Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych, do interpretacji których tut. organ podatkowy nie ma prawnych podstaw.

W związku z tym udzielając interpretacji przepisów prawa podatkowego tut. organ nie badał, czy charakter czynności wykonywanych przez Spółkę l. K. Sp.J. w ramach prowadzonej działalności gospodarczej na rzecz H. Sp. z o.o. jest zbliżony bądź tożsamy z czynnościami wykonywanymi przez Wspólników w ramach stosunku pracy na rzecz byłego i obecnego pracodawcy.

Przyjęto zatem jako wiążące Wnioskodawcę jego oświadczenie, że zakres wykonywanych prac w ramach umowy agencyjnej zawartej przez Spółkę l. K. Sp.J. a H. sp. z o.o. nie mieści się w ramach zakresu czynności wynikających z umów o pracę wykonywanych przez Wspólników Spółki na rzecz H. Sp. z o.o.

Stronie przysługuje prawo do wniesienia skargi na niniejszą interpretację przepisów prawa podatkowego z powodu jej niezgodności z prawem. Skargę wnosi się do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie, ul. Jasna 2/4, 00-013 Warszawa po uprzednim wezwaniu na piśmie organu, który wydał interpretację w terminie 14 dni od dnia, w którym skarżący dowiedział się lub mógł się dowiedzieć o jej wydaniu - do usunięcia naruszenia prawa (art. 52 § 3 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. - Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi - Dz. U. Nr 153, poz. 1270 z późn. zm.). Skargę do WSA wnosi się (w dwóch egzemplarzach - art. 47 ww. ustawy) w terminie trzydziestu dni od dnia doręczenia odpowiedzi organu na wezwanie do usunięcia naruszenia prawa, a jeżeli organ nie udzielił odpowiedzi na wezwanie, w terminie sześćdziesięciu dni od dnia wniesienia tego wezwania (art. 53 § 2 ww. ustawy).

Skargę wnosi się za pośrednictwem organu, którego działanie lub bezczynność są przedmiotem skargi (art. 54 § 1 ww. ustawy) na adres: Izba Skarbowa w Poznaniu, Biuro Krajowej Informacji Podatkowej w Lesznie, ul. Dekana 6, 64-100 Leszno.

Opublikowano: http://sip.mf.gov.pl