Ustalenie wzoru zawiadomienia o skutkach choroby zawodowej.
Dz.Urz.MZiOS.1989.9.51
Akt utracił mocZARZĄDZENIE
MINISTRA ZDROWIA I OPIEKI SPOŁECZNEJ
z dnia 16 listopada 1989 r.
w sprawie ustalenia wzoru zawiadomienia o skutkach choroby zawodowej.
ZAŁĄCZNIK
Nazwa i adres zakładu pracy, gdzie stwierdzono chorobę zawodową | ZAWIADOMIENIE O SKUTKACH CHOROBY ZAWODOWEJ | Adresat: |
TSSE | ||
Nr stwierdzenia choroby zawodowej | ||
|_|_|_|_| | ||
Idenfytikator zakładu pracy | województwo: | Przed wypełnieniem przeczytać objaśnienia na odwrocie |
|_|_|_|_|_|_|_| | data stwierdzenia | Wysłać bez pisma przewodniego |
1. ..................... 2. ................. 0. |_|_|_|_|
imię i nazwisko data urodzenia
3. .........................................
miejsce zamieszkania (adres)
4. ......................................... 4. |_|_|_|
rozpoznanie choroby zawodowej
.........................................
.........................................
NIE WYPEŁNIAĆ | ||||
1. | .................................... imię i nazwisko | 2. ......... data urodzenia | 0. |_|_|_|_| | |
3. | ................................... miejsce zamieszkania (adres) | |||
4. | .................................... .................................... ................................... (rozpoznanie choroby zawodowej) | 4. |_|_|_| | ||
5. | Orzeczono czasową niezdolność do pracy | NIE/TAK* | na ile dni ..................... | |
6. | Orzeczono czasowe ograniczenie zdolności do pracy (Czasowo przeniesiono na inne stanowisko pracy): | NIE/TAK* | na ile dni ..................... | |
7. | Stwierdzono stały lub długotrwały uszczerbek na zdrowiu: | NIE/TAK* | odsetek uszczerbku na zdrowiu ............ % | |
8. | Wypłacono jednorazowe odszkodowanie: | NIE/TAK* | w wysokości ...................zł | |
9. | Przyznano rentę inwalidzką: | NIE/TAK* | grupy .................... | |
10. | Pracownik przeszedł na emeryturę | NIE/TAK* | ||
data .............................. | ..................... Podpis |
* - niepotrzebne skreślić
2-29 - Zd-3
Objaśnienia do wypełnienia zawiadomienia o skutkach choroby zawodowej
Uwagi ogólne:
a) zawiadomienie wypełnia zakład pracy zatrudniający pracownika po przystąpieniu jego do pracy lub przyznaniu renty inwalidzkiej.
b) formularz zawiadomienia należy wypełnić pismem maszynowym i po sprawdzeniu przesłać do właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, oraz Instytutu Medycyny Pracy im. prof. dr med. Jerzego Nofera w Łodzi, ul. Teresy 8, 90-950 Łódź.
c) prawy margines zawiadomienia (kod) nie wypełnia zakład pracy. W związku z tym nie należy dokonywać na marginesie żadnych zapisów.
d) w pole oznaczone "Identyfikator zakładu pracy" należy wpisać siedmiocyfrowy identyfikator zakładu pracy REGON.
e) w pole oznaczone TSSE wpisać pełną nazwę terenowej stacji sanitarno-epidemiologicznej.
f) w pole oznaczone "Nr stwierdzenia choroby zawodowej PTIS" wpisać numer stwierdzonej choroby zawodowej w danym roku kalendarzowym, datę i województwo.
Uwagi szczegółowe:
Pkt 4. wpisać pełne rozpoznanie choroby zawodowej zgodnie z brzmieniem podanym w decyzji o stwierdzeniu choroby zawodowej.
Pkt 5. wpisać liczbę dni niezdolności do pracy w związku z chorobą zawodową.
Pkt 6. wpisać liczbę dni czasowego ograniczenia zdolności do pracy lub przeniesienia na inne stanowisko pracy.
Pkt 7. wpisać procent uszczerbku na zdrowiu orzeczony przez Komisję do Spraw Inwalidztwa i Zatrudnienia.
Pkt 9. wpisać grupę renty, np. grupa druga.