Zaświadczenie o przyjęciu niekompletnego pojazdu
Objaśnienia:
1. Dane właściciela pojazdu, innego niż wpisany w dowodzie rejestracyjnym, mogą być wpisane w pkt 6 zaświadczenia,
jeżeli zostanie przedłożony dokument potwierdzający własność.
2. Przedsiębiorca wydający zaświadczenie dokonuje odpowiednio skreślenia wyrazów w pkt 7 zaświadczenia w przypadku,
gdy:
a) zamiast dowodu rejestracyjnego przedłożono dokument potwierdzający dane zawarte w dowodzie rejestracyjnym, wy-
dany przez organ właściwy ze względu na miejsce ostatniej rejestracji pojazdu,
b) właściciel pojazdu złożył oświadczenie pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań, w przy-
padku utraty dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu, jeżeli była wydana, lub tablic (tablicy) rejestracyjnych, zgodnie
z przepisami o rejestracji i oznaczaniu pojazdów.
3. W przypadkach, o których mowa w pkt 1 i 2, przedsiębiorca wypełnia odpowiednio pkt 8 zaświadczenia.
4. W pkt 8 zaświadczenia przedsiębiorca może zamieszczać inne uwagi, ważne dla wystawienia tego zaświadczenia i wyre-
jestrowania pojazdu.
5. W pkt 4 zaświadczenia przedsiębiorca wpisuje masę pojazdu wycofanego z eksploatacji, o której mowa w art. 3 pkt 2a
ustawy z dnia 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji.
6. Zaświadczenie może być wystawione w formie wydruku z systemu informatycznego. W takim przypadku w wydruku mo-
gą być pominięte wyrazy, które nie mają zastosowania.
7. Numer identyfikacji REGON wpisuje się, jeżeli został nadany.