Informacja o przygotowywaniu lub o realizacji programu postępowania naprawczego - informacja sporządzana dla zrzeszonych banków spółdzielczych

Wzory
Wzór nieaktualny
Wersja od: 10 czerwca 2016 r. do: 3 marca 2017 r.

1. Informacja jest sporządzana wyłącznie dla zrzeszonych banków spółdzielczych, które przygotowują lub realizują program postępowania naprawczego.

2. W pozycjach określonych w kolumnie 1: „Bank przygotowuje program postępowania naprawczego” lub kolumnie 2: „Bank realizuje program postępowania naprawczego”, należy wstawić „TAK” lub „NIE” oraz, w przypadku wstawienia „TAK”, należy dodatkowo podać informację o podstawie prawnej, tj. odpowiedni ustęp z art. 142 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe. Informacja powinna być podana w następującym formacie, zgodnie z poniższym przykładem:

Bank przygotowuje

program postępowania

naprawczego

Bank przygotowuje

program postępowania

naprawczego

2

lub

2

TAK / art. 142 ust. 2

ustawy – Prawo

bankowe

NIE

3. W przypadku sporządzania przez Bank korekty programu postępowania naprawczego, odpowiednie informacje o tej korekcie powinny zostać umieszczone w kolejnym wierszu tabeli, niezależnie od informacji o aktualnie realizowanym programie postępowania naprawczego. Po uzyskaniu akceptacji KNF, informacja o skorygowanym programie postępowania naprawczego zastępuje w tabeli informację o programie dotychczas realizowanym.