Z kim, w opisanej sytuacji, gmina powinna podpisać umowy dotacji?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Jerzy Janusz
Odpowiedzi udzielono: 16 maja 2016 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Gmina otrzymała promesę dotacji na zadania związane z demontażem, transportem i unieszkodliwieniem wyrobów zawierających azbest z wojewódzkiego funduszu ochrony środowiska i gospodarki wodnej. Zgodnie z założeniami konkursu, jednostka samorządu terytorialnego jest odpowiedzialna za merytoryczną, formalnoprawną i finansową realizację zadania na terenie całej gminy. Gmina dokonuje wyboru wykonawcy usługi i pokrywa całość kosztów, które następnie są refundowane w 100%. Właściciele, użytkownicy lub zarządcy nie ponoszą żadnych kosztów, związanych z demontażem, transportem i unieszkodliwieniem wyrobów zawierających azbest.

Czy w związku z tym gmina powinna podpisać umowy dotacji z właścicielami, użytkownikami lub zarządcami nieruchomości, na których będzie realizowane zadanie objęte dotacją?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX