Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Autor odpowiedzi: Kostrzewa Piotr
Odpowiedzi udzielono: 25 lipca 2017 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Spółka zatrudnia na umowę o pracę 9 pracowników, zasiłek macierzyński wypłacany jest przez ZUS. Pracownica po wykorzystaniu 20 tygodni urlopu macierzyńskiego postanowiła na czas urlopu macierzyńskiego wrócić do pracy na 1/4 etatu.

Jakie dokumenty do ZUS powinien złożyć pracodawca po otrzymaniu od pracownicy wniosku o jej powrocie do pracy w wymiarze 1/4 etatu ?

Jak wypełniać dokumenty rozliczeniowe (RSA i RCA) po powrocie pracownicy na 1/4 etatu ?

Czy na raporcie ZUS RSA nadal wykazywać kod 311 i okres przebywania na macierzyńskim przez cały miesiąc?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX?