Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Autor odpowiedzi: Krywan Tomasz
Odpowiedzi udzielono: 25 stycznia 2011 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Fundacja zorganizowała kurs języka angielskiego od września 2010 r. do 12 stycznia 2011 r. Uczestnicy kursu zgodnie z umową byli zobowiązani wpłacić za kurs w dwóch ratach:

I rata do 15 października 2010 r.

II rata do końca listopada 2010 r.

W momencie wpłaty wystawiana była faktura VAT. Pod koniec grudnia 2010 r. dla osób, które wpłaciły tylko I ratę lub jeszcze nie wpłaciły w ogóle, wystawione zostały faktury na II ratę lub całość kursu.

Czy faktury VAT wystawione 31 grudnia 2010 r. możemy zaliczyć do przychodów 2010 r.?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów prezentację