W którym momencie ująć w kosztach podatkowych fakturę marketingową, jeśli została ona wystawiona po wykonaniu usługi?
Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny na: 31 grudnia 2014 r.
Odpowiedzi udzielono: 7 marca 2013 r.
PYTANIE
Nasza firma wystawia faktury marketingowe (opłaty za półki). Na okoliczność porozumień z kontrahentami sporządzane są umowy obejmujące okresy kwartalne, półroczne, a czasami roczne. W momencie podpisywania umów nie są jeszcze znane wartości, na jakie zostaną wystawione faktury, gdyż wynika to z podliczeń sprzedaży konkretnych produktów w czasie obowiązywania umów.
Do jakiego okresu przypisać przychód w ujęciu podatkowym w sytuacji, kiedy faktura za zrealizowanie postanowień umowy obejmującej miesiące lipiec - grudzień 2012 r. wystawiona została w styczniu 2013 r.?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX