Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny do: 31 grudnia 2019 r.
Autor odpowiedzi: Klimek Krzysztof
Odpowiedzi udzielono: 21 sierpnia 2018 r.

PYTANIE

Spółka prowadząca PKPiR metodą memoriałową kupuje elementy do sali multimedialnej w postaci: głośników, mikrofonów, projektora itp. Kwota zakupionych elementów nie przekroczy kwoty 5000 zł, którą firma ustaliła jako poziom kwoty środka trwałego amortyzowanego jednorazowo. Sala multimedialna na razie nie jest użytkowana, a budynek, w którym znajduje się to pomieszczenie nie jest jeszcze oddany do użytku. Faktury na elementy przyszły w czerwcu i lipcu b.r. i nie zostały zaliczone do kosztów.

Jak i w którym momencie powinniśmy zaliczyć w koszty poniesione wydatki?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów prezentację