Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Autor odpowiedzi: Niedźwiedzka Małgorzata
Odpowiedzi udzielono: 20 stycznia 2017 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Zleciliśmy ubezpieczycielowi windykację należności za niezapłaconą przez kontrahenta fakturę. W wyniku działań ubezpieczyciela, kontrahent zapłacił należność wynikającą z faktury w dniu 20 grudnia 2016 r. W dniu 30 grudnia ubezpieczyciel wystawił fakturę za spłatę należności w kwocie 5500 zł + VAT. Faktura wpłynęła do nas 5 stycznia 2017 r. i zostanie opłacona przez nas zgodnie z terminem wynikającym z faktury w dniu 20 styczna 2017 r.

W którym miesiącu należy przyjąć fakturę do kosztów uzyskania przychodów?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów prezentację