W której kolumnie PKPiR zaewidencjonować koszty nadruku gadżetów?
Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny na: 10 maja 2013 r.
Odpowiedzi udzielono: 10 października 2011 r.
PYTANIE
Pytanie dotyczy kosztów ubocznych.
Działalność polegająca na sprzedaży gadżetów z nadrukami logo firm prowadzona jest na podstawie PKPiR.
W której kolumnie należy zapisać koszty związane z wykonaniem usługi, bez której sprzedawane gadżety nie są towarem?
Na fakturze w oddzielnych pozycjach wyszczególnione są gadżety, nadruk, weryfikacja szablonu nadruku.
Czy w przypadku prowadzenia działalności polegającej na sprzedaży ubrań, usługa przeszycia na materiale dostarczonym firmie dokonującej przeszycia, powinna stanowić koszt uboczny, czy pozostały koszt?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX