W której kolumnie PKPiR zaewidencjonować koszty nadruku gadżetów?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Nieaktualne, stan prawny na: 10 maja 2013 r.
Autor odpowiedzi: Wojtas Michał
Odpowiedzi udzielono: 10 października 2011 r.

PYTANIE

Pytanie dotyczy kosztów ubocznych.

Działalność polegająca na sprzedaży gadżetów z nadrukami logo firm prowadzona jest na podstawie PKPiR.

W której kolumnie należy zapisać koszty związane z wykonaniem usługi, bez której sprzedawane gadżety nie są towarem?

Na fakturze w oddzielnych pozycjach wyszczególnione są gadżety, nadruk, weryfikacja szablonu nadruku.

Czy w przypadku prowadzenia działalności polegającej na sprzedaży ubrań, usługa przeszycia na materiale dostarczonym firmie dokonującej przeszycia, powinna stanowić koszt uboczny, czy pozostały koszt?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX