W jakim okresie pracodawca musi podać do wiadomości pracowników terminy dodatkowych dni wolnych od pracy w danym roku?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Suchanowska Joanna
Odpowiedzi udzielono: 28 lipca 2011 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Pracodawca ma obowiązek zachować 40-godzinny tydzień pracy poprzez ustalenie w każdym tygodniu dodatkowego dnia wolnego od pracy.

W jakim okresie pracodawca musi podać do wiadomości pracowników terminy dodatkowych dni wolnych od pracy w danym roku?

Czy mogą to być wyznaczone różne dni np. w jednym miesiącu poniedziałki w innym środy?

Czy pracodawca może wyznaczyć jako dzień dodatkowo wolny od pracy w dniu ustalonym jako dzień wolny np. 1 Maja, w Boże Ciało, Trzech Króli?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX