W jakiej formie mogą być składane interpelacje i zapytania?
PYTANIE
W kontekście art. 24 ust. 6 u.s.g., proszę o udzielenie odpowiedzi. Wcześniej przywołany przepis stanowi: "Interpelacje i zapytania składane są na PIŚMIE do przewodniczącego rady, który przekazuje je niezwłocznie wójtowi. Wójt, lub osoba przez niego wyznaczona, jest zobowiązana udzielić odpowiedzi na piśmie nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania interpelacji lub zapytania."
Czy w związku z powyższym radny może złożyć interpelacje/zapytanie mailem załączając skan podpisany prze siebie własnoręcznie?
Czy w związku z powyższym radny może złożyć interpelacje/zapytanie mailem ze skrzynki mailowe służbowej (bez załączania skanu) utworzonej przez gminę w celu ułatwienia radnemu wykonywanie mandatu?
Czy w związku z powyższym radny może złożyć interpelacje/zapytanie podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym?
Czy w związku z powyższym radny może złożyć interpelacje/zapytanie podpisane profilem zaufanym?
Czy sformułowanie na piśmie oznacza, że radny może złożyć zapytanie/interpelacje wyłącznie w formie papierowej osobiście podpisane?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX