W jakiej formie i w jaki sposób organ administracji publicznej po upływie 7 dni prześle adresatowi powtórne zawiadomienie o możliwości odebrania tego pisma?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Sosnowski Paweł
Odpowiedzi udzielono: 3 lipca 2023 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

W ustawie z 14.12.2012 r. o odpadach – dalej u.o., został dodany art. 84a u.o., dotyczący doręczania pism dokonywanych za pośrednictwem indywidualnego konta w BDO. Ust. 1 tego artykułu stanowi, że w przypadku doręczenia pisma w formie dokumentu elektronicznego za pośrednictwem indywidualnego konta w BDO przez organ administracji publicznej doręczenie jest skuteczne, jeżeli adresat potwierdzi odbiór pisma, w sposób wskazany w pouczeniu dotyczącym sposobu odbioru pisma zawartym w zawiadomieniu.

Natomiast w przypadku nieodebrania pisma w formie dokumentu elektronicznego w sposób, o którym mowa w ust. 1, organ administracji publicznej po upływie 7 dni, licząc od dnia wysłania zawiadomienia, przesyła powtórne zawiadomienie o możliwości odebrania tego pisma.

W jakiej formie i w jaki sposób organ administracji publicznej po upływie 7 dni prześle adresatowi powtórne zawiadomienie o możliwości odebrania tego pisma?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX