Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny na: 31 grudnia 2016 r.
Autor odpowiedzi: Kowalski Radosław
Odpowiedzi udzielono: 14 października 2016 r.

PYTANIE

W firmie została przeprowadzona kontrola VAT. W związku z wykryciem nieprawidłowości firma musi dokonać stosownej korekty. W okresie, który obejmowała kontrola księgowość firmy była prowadzona przez biuro rachunkowe. Po rozwiązaniu umowy biuro przekazało rejestry VAT w formie papierowej oraz w formie zapisów PDF.

W jakiej formie firma może dokonać korekty rejestrów VAT?

Czy z uwagi na fakt, że firma nie ma możliwości dokonania korekty w programie księgowym może na wydruku ręcznie dokonać korygującego zapisu oraz podsumowania z dopiskiem "po korekcie"?

Czy w świetle przepisów firma musi dokonać korekty w programie księgowym i dokonać odpowiedniego wydruku?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX?