W jaki sposób zatrudnić i dokonywać rozliczeń podatkowo-ubezpieczeniowych wobec pracownika zatrudnionego na podstawie umowy o pracę w polskiej spółce, który wykonuje prace w Niemczech?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 8 kwietnia 2024 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
W jaki sposób zatrudnić i dokonywać rozliczeń podatkowo-ubezpieczeniowych wobec pracownika zatrudnionego na podstawie umowy o pracę w polskiej spółce, który w trakcie zatrudnienia wykonuje prace polegające na sprzątaniu hoteli w Niemczech?
Jakie obowiązki ma pracodawca zatrudniając takiego pracownika?
Praca jest wykonywana wyłącznie za granicą. Pracownik ma zapewniony nocleg w Niemczech i obowiązek spędzania dni wolnych od pracy w Polsce. Spółka zatrudnia wyłącznie pracowników wykonujących pracę w Niemczech.
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX