W jaki sposób zachować ciągłość zezwoleń na zbieranie odpadów tak, aby firma nie miała przestoju w działalności?
PYTANIE
Podmiot posiada aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne do dnia 27 września 2023 r. (po tym terminie zezwolenie wygasa z automatu), dlatego też firma już złożyła wniosek o wydanie nowego zezwolenia (aby zapewnić sobie ciągłość zezwoleń). Organ po otrzymaniu wniosku wszczął postępowanie administracyjne zgodnie z przepisami (kontrola WIOŚ, opinia gminy itd.).
W jaki sposób organ powinien postąpić, aby zachować ciągłość zezwoleń, tzn. czy jeśli w sytuacji, gdy rozpoczęte postępowanie będzie już prawie zakończone, a więc zostanie do wydania tylko decyzja, organ powinien przed jej wydaniem wszcząć postępowanie na wniosek strony o wygaszenie aktualnej decyzji i wydać nową?
Najważniejsze pytanie, to w jaki sposób zachować ciągłość zezwoleń tak, aby firma nie miała przestoju w działalności?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX