Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Autor odpowiedzi: Pietruszyńska Katarzyna
Odpowiedzi udzielono: 26 października 2016 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Pracodawca zawarł z pracownikiem umowę na czas określony. Jest to pierwsza praca, jaką podjęła ta osoba. Pracodawca wydał pracownikowi w terminie informację o warunkach zatrudnienia, ale pomylił się wskazując niewłaściwą liczbę dni urlopu wypoczynkowego przysługującego temu pracownikowi do końca roku kalendarzowego. Pomyłka jest na korzyść pracownika tzn. zamiast wpisać, że przysługuje mu 6 dni do końca roku kalendarzowego, pracodawca wpisał, że przysługuje mu 7 dni.

Co w takiej sytuacji pracodawca powinien zrobić?

Czy pomyłkę należy wykazać np. w aneksie do informacji o warunkach zatrudnienia?

Czy można wydać taki aneks, a jeżeli tak, to w jakim czasie od wystawienia informacji?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX?