W jaki sposób rozszerzyć zakres zadań pracownikowi, który pracuje w jednostce samorządu terytorialnego na stanowisku pomocy administracyjnej na pełen etat?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 18 maja 2022 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Planujemy zwiększyć zakres obowiązków pracownikowi, który pracuje w jednostce samorządu terytorialnego na stanowisku pomocy administracyjnej na pełen etat. Z regulaminu organizacyjnego wynika, że zakres obowiązków, który chcemy dołożyć, przypisany jest do innego wydziału. Obecnie pracownik ma swój zakres obowiązków wynikający z pracy w swoim wydziale.
Czy możemy rozszerzyć tylko zakres obowiązków (nazwa stanowiska pracy się nie zmieni)?
Czy trzeba zmienić umowę i rozdzielić zakres obowiązków na wydziały? Jeśli tak, to czy należy zmienić wynagrodzenie proporcjonalnie do etatu?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX