W jaki sposób rozliczać wydatki związane z postawienie hali namiotowej?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Kamiński Krzysztof
Odpowiedzi udzielono: 20 stycznia 2021 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Spółka w celu postawienia nowej hali namiotowej na swoim gruncie, poniosła wydatek około 20.000 zł w zakresie rozebrania kostki oraz ponownego ułożenia kostki w nowej hali namiotowej. Kostka była częściowa rozebrana w miejscach stóp fundamentowych, po postawieniu słupów kostkę ułożono ponownie. W związku z postawieniem hali wystąpiły dodatkowe prace związane powierzchnią znajdującą się przy hali namiotowej tj. rozebranie i ponowne ułożenie kostki w miejscach, gdzie stopy fundamentowe nowej hali stykały się z nowym namiotem, rozebranie istniejącej kostki i ułożenie ponowne tej samej kostki w miejscach gdzie piasek został wypłukany przez wodę, wymiana elementów odwadniających w różnych miejscach na placu, naprawa kostki wewnątrz hali (w niektórych miejscach kostka delikatnie siadła), koszt prac remontowych wyniósł około 35.000 zł. Ponadto spółka poniosła wydatek około 20.000 zł na ułożenia nowej kostki po zasypaniu rowu pomiędzy dwoma działkami firmowy

Czy wydatki poniesione można zaliczyć bezpośrednio w koszty uzyskania przychodów spółki?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX