W jaki sposób rozliczać pracowników wysyłanych do Niemiec?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Ziółkowski Paweł
Odpowiedzi udzielono: 6 kwietnia 2017 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Pracodawcą jest firma świadcząca usługi z zakresu naprawy i konserwacji turbin wiatrowych. Pracownicy w związku z tym wyjeżdżają na delegacje do Niemiec raz na 3 miesiące. Wyjazd jest maksymalnie na dwa tygodnie.

Jak rozliczać takich pracowników (normy czasu pracy, dodatki do wynagrodzeń)?

Jaką dokumentację powinien posiadać pracodawca?

Czy od 1.04.2017 r. nastąpi zmiana przepisów w tym zakresie?

W jaki sposób pracodawca będzie rozliczał firmę według nowych przepisów?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX