W jaki sposób przeprowadzić ocenę ryzyka zawodowego dla różnych stanowisk pracy?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Brząkowski Mateusz
Odpowiedzi udzielono: 7 października 2021 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

W jednostce organizacyjnej samorządu województwa sporządzono dokumentację oceny ryzyka zawodowego dla pracowników administracyjno - biurowych uznając w jej treści stanowiska pracy kierownicze oraz stanowiska pracy przeprowadzające kontrole w terenie za stanowiska administracyjno - biurowe, tym samym nie wyodrębniono dla nich osobnych ryzyk.

Czy powyższe działanie jest prawidłowe?

Czy konieczne byłoby opracowanie odrębnej dokumentacji oceny ryzyka zawodowego dla pracowników wykonujących kontrolę w terenie, dla pracowników na stanowiskach kierowniczych oraz na stanowiskach pracy, gdzie wykonuje się czynności administracyjno - biurowe?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX