W jaki sposób przekazać pracownikom elektroniczny PIT-11?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Nieaktualne, stan prawny na: 31 grudnia 2021 r.
Autor odpowiedzi: Ziółkowski Paweł
Odpowiedzi udzielono: 5 maja 2021 r.

PYTANIE

Prosiłabym o informację odnośnie PIT=11 i przekazywania ich drogą elektroniczną do byłych pracowników.

Czy wystarczająca jest wysyłka dokumentów w formie elektronicznej i otrzymanie automatycznego powiadomienia z serwera poczty danej osoby o przyjęciu/otrzymaniu/zaakceptowaniu wiadomości? Czy konieczne jest by były pracownik wysłał nam w odpowiedzi potwierdzenie otrzymania dokumentów? Czy wystarczy samo potwierdzenie z serwera poczty?

Pracownicy kończąc pracę wyrażają zgodę na przekazanie dokumentów w wersji elektronicznej na podanych przez nich adres e-mail oraz dodatkowo zobowiązują się do każdorazowego poinformowania nas o jego zmianie/aktualizacji.

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX