W jaki sposób przekazać pracownikom elektroniczny PIT-11?
Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny na: 31 grudnia 2021 r.
Odpowiedzi udzielono: 5 maja 2021 r.
PYTANIE
Prosiłabym o informację odnośnie PIT=11 i przekazywania ich drogą elektroniczną do byłych pracowników.
Czy wystarczająca jest wysyłka dokumentów w formie elektronicznej i otrzymanie automatycznego powiadomienia z serwera poczty danej osoby o przyjęciu/otrzymaniu/zaakceptowaniu wiadomości? Czy konieczne jest by były pracownik wysłał nam w odpowiedzi potwierdzenie otrzymania dokumentów? Czy wystarczy samo potwierdzenie z serwera poczty?
Pracownicy kończąc pracę wyrażają zgodę na przekazanie dokumentów w wersji elektronicznej na podanych przez nich adres e-mail oraz dodatkowo zobowiązują się do każdorazowego poinformowania nas o jego zmianie/aktualizacji.
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX