W jaki sposób prowadzić akta osobowe w przypadku kontynuacji zatrudnienia?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Lesińska Joanna
Odpowiedzi udzielono: 13 października 2021 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

W publicznej szkole będącej jednostką budżetową województwa w okresie od dnia 01.09.2020 r. zawarto umowę o pracę z nauczycielem na czas określony. Poprzedni stosunek pracy z ww. osobą ustał w dniu 31.08.2015 r. Szkoła nie założyła odrębnej teczki akt osobowych dla ww. pracownika tyko kontynuuje jej prowadzenie. Dodatkowo nowe orzeczenie lekarskie oraz kwestionariusz osobowy został dołączony do części A akt osobowych pracownika. Czy powyższe działanie jest zgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa? Jeśli nie, to jak powinno wyglądać prowadzenie akt osobowych pracownika, który został ponownie zatrudniony u pracodawcy z kilkuletnią przerwą.

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX