W jaki sposób pracodawca może przekazać pracownikom informację o nietworzeniu ZFŚS?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 20 stycznia 2021 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Spółka zatrudnia 10 pracowników i nie chce tworzyć ZFŚS. Przygotowała informację dla pracowników o nietworzeniu ZFŚS i nie wypłacaniu świadczenia urlopowego i chciałaby przekazać ją w styczniu.
Czy spółka może rozesłać wspomnianą informację na adresy mailowe pracowników. (część z nich ma adresy mailowe na domenie firmowej, a część posiada adresy mailowe prywatne)?
Jeśli nie, w jaki sposób pracodawca powinien przekazać w/w informacje pracownikom?
W firmie nie ma oficjalnych procedur komunikacji z pracownikami, głównie odbywa się to za pomocą maili.
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX