W jaki sposób pracodawca może przekazać pracownikom informację o nietworzeniu ZFŚS?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Grzegorczyk Maja
Odpowiedzi udzielono: 20 stycznia 2021 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Spółka zatrudnia 10 pracowników i nie chce tworzyć ZFŚS. Przygotowała informację dla pracowników o nietworzeniu ZFŚS i nie wypłacaniu świadczenia urlopowego i chciałaby przekazać ją w styczniu.

Czy spółka może rozesłać wspomnianą informację na adresy mailowe pracowników. (część z nich ma adresy mailowe na domenie firmowej, a część posiada adresy mailowe prywatne)?

Jeśli nie, w jaki sposób pracodawca powinien przekazać w/w informacje pracownikom?

W firmie nie ma oficjalnych procedur komunikacji z pracownikami, głównie odbywa się to za pomocą maili.

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX