W jaki sposób podmiot leczniczy może skutecznie wyegzekwować od pacjenta zaprzestanie pomawiania zakładu i jego pracowników?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 16 stycznia 2014 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
W jaki sposób podmiot leczniczy może skutecznie wyegzekwować od pacjenta zaprzestanie pomawiania zakładu i jego pracowników?
Pacjent w sposób narażający na obniżenie zaufania wobec podmiotu innych klientów instytucji, doprowadza swoimi uporczywymi pomówieniami i działaniami destrukcyjnymi do licznych kontroli podmiotu, poczucia lęku u pracowników i rozważania odejścia z pracy przez specjalistów.
Czy istnieje bezpieczny - tj. nieprowokujący u pacjenta jeszcze bardziej destrukcyjnych działań wobec firmy - sposób na skutecznie spowodowanie zaniechania tego rodzaju zachowań przez pacjenta?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX