W jaki sposób placówka oświatowa nieferyjna powinna dostosować akta osobowe pracowników do nowych przepisów o prowadzeniu akt osobowych?
PYTANIE
Placówka oświatowa nieferyjna postanowiła dostosować akta osobowe pracowników do nowych przepisów o prowadzeniu akt osobowych od 01.01.2019 r. Proszę o wyjaśnienie czy niżej wymienione dokumenty należy pozostawić w teczkach pracowników zatrudnionych w dniu wejścia w życie nowych przepisów, czy powinny być one usunięte: - życiorys, - CV, - zaświadczenie lekarskie - ciąża-poród, - odpis aktu urodzenia dziecka (załączone do wniosków dot. uprawnień rodzicielskich), - odpis aktu małżeństwa, - polecenie służbowe, - notatka służbowa, - wyciąg z dowodu osobistego, - oświadczenie PIT-2, - oddelegowanie na szkolenie, egzamin, - wniosek o legitymację służbową, - wniosek o legitymację ubezpieczeniową, - wyciąg z dowodu osobistego?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX