W jaki sposób należy zapoznać pracowników firmy zewnętrznej z zagrożeniami i zasadami panującymi w zakładzie?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Ambroziewicz Maciej
Odpowiedzi udzielono: 22 sierpnia 2023 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Jeżeli współpracujemy z firmą zewnętrzną X jesteśmy zobowiązani do zapoznania takiej firmy i jej pracowników z zagrożeniami i zasadami panującymi w zakładzie. Pracodawca firmy X podpisuje regulamin, zapoznanie z zasadami i przesyła nam listę swoich pracowników.

Czy powinniśmy to w jakiś inny sposób zorganizować, żeby mieć kontrolę nad procesem zapoznawania każdego pracownika z zagrożeniami i zasadami?

Czy każdy pracownik tej firmy X powinien sam podpisać pakiet takich dokumentów, wystarczy że pracodawca je podpisze i prześle listę zapoznania z zasadami, czy każdorazowo jeżeli pojawi się nowy pracownik firmy X powinien być wpisany na listę, która obliguje do zapoznania się ryzykiem i bezpieczeństwem?

Jak to najlepiej prawnie zorganizować?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX