W jaki sposób należy zapoznać pracowników firmy zewnętrznej z zagrożeniami i zasadami panującymi w zakładzie?
PYTANIE
Jeżeli współpracujemy z firmą zewnętrzną X jesteśmy zobowiązani do zapoznania takiej firmy i jej pracowników z zagrożeniami i zasadami panującymi w zakładzie. Pracodawca firmy X podpisuje regulamin, zapoznanie z zasadami i przesyła nam listę swoich pracowników.
Czy powinniśmy to w jakiś inny sposób zorganizować, żeby mieć kontrolę nad procesem zapoznawania każdego pracownika z zagrożeniami i zasadami?
Czy każdy pracownik tej firmy X powinien sam podpisać pakiet takich dokumentów, wystarczy że pracodawca je podpisze i prześle listę zapoznania z zasadami, czy każdorazowo jeżeli pojawi się nowy pracownik firmy X powinien być wpisany na listę, która obliguje do zapoznania się ryzykiem i bezpieczeństwem?
Jak to najlepiej prawnie zorganizować?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX