W jaki sposób należy umieścić w umowie informację o czasie pracy pracownicy zatrudnionej na 1/2 etatu?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 30 maja 2008 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Zatrudniliśmy osobę na 1/2 etatu, która zajmuje się sprawami bhp w firmie. Pracownica przyjeżdża do firmy wtedy, kiedy trzeba przeszkolić pracownika lub wykonać badania na terenie firmy. Inne rzeczy przygotowuje w domu i gotowe przynosi do firmy.
Czy prawidłowo umieściliśmy informację do umowy o pracę pisząc, że jej czas pracy wynosi 4 godziny a tygodniowa norma czasu pracy wynosi 20 godzin (może jest to nienormowany czas pracy)?
Pracownica nie podpisuje żadnej listy obecności ani nie rejestruje swojej obecności w czytniku kontroli dostępu.
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX