W jaki sposób należy umieścić w umowie informację o czasie pracy pracownicy zatrudnionej na 1/2 etatu?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Rycak Magdalena
Odpowiedzi udzielono: 30 maja 2008 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Zatrudniliśmy osobę na 1/2 etatu, która zajmuje się sprawami bhp w firmie. Pracownica przyjeżdża do firmy wtedy, kiedy trzeba przeszkolić pracownika lub wykonać badania na terenie firmy. Inne rzeczy przygotowuje w domu i gotowe przynosi do firmy.

Czy prawidłowo umieściliśmy informację do umowy o pracę pisząc, że jej czas pracy wynosi 4 godziny a tygodniowa norma czasu pracy wynosi 20 godzin (może jest to nienormowany czas pracy)?

Pracownica nie podpisuje żadnej listy obecności ani nie rejestruje swojej obecności w czytniku kontroli dostępu.

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX