W jaki sposób należy sporządzić informację o warunkach zatrudnienia?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Kamińska Agata
Odpowiedzi udzielono: 30 marca 2019 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Firma (X) zatrudnia pracownika w formie telepracy na stanowisku opiekun klienta. Zadaniem pracownika jest zdobywanie klientów i utrzymywanie kontaktów. Pracownik bezpośrednio rozlicza się przed naszą filią (firma Y), która jest na terenie Niemiec. Z firmą (X) w Polsce ma zawartą umowę o pracę i my wypłacamy wynagrodzenie. Tu nasza rola się kończy. Pracownik rozlicza się z wykonanej pracy przed firmą Y. Jak w takiej sytuacji ma wyglądać informacja do umowy o pracę o warunkach zatrudnienia. Głównie interesuje mnie kto ma być wskazany jako jednostka organizacyjna, w której strukturze znajduje się stanowisko pracy telepracownika, oraz kto jest organem odpowiedzialnym za współpracę i kontrolę telepracownika - - art. 67(10) k.p.

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX