W jaki sposób należy przygotować sprawozdania za 2 pierwsze miesiące 2019 r., kiedy to firma funkcjonowała?
PYTANIE
Firma zakończyła prowadzenie działalności w lutym 2019 r., jednak nie przesłała jeszcze sprawozdań z zakresu korzystania ze środowiska oraz gospodarki odpadami i opakowaniami. O ile korzystania ze środowiska oraz wprowadzania opakowań na rynek krajowy nie było, to wytworzenie odpadów jeszcze się zdarzyło. Firma posiada 2 karty przekazania odpadów za okres jej funkcjonowania.
W jaki sposób należy przygotować sprawozdania za 2 pierwsze miesiące 2019 r., kiedy to funkcjonowała?
Czy musi uzyskać dostęp przez profil zaufany do systemu BDO i za pomocą tej bazy wysłać sprawozdanie o odpadach i opakowaniach?
Czy może tak zrobić, skoro firma została już wykreślona z rejestru?
Czy można wysłać sprawozdania w wersji papierowej z informacją o terminie zakończenia działalności?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX