W jaki sposób należy przygotować sprawozdania za 2 pierwsze miesiące 2019 r., kiedy to firma funkcjonowała?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Sosnowski Paweł
Odpowiedzi udzielono: 30 stycznia 2020 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Firma zakończyła prowadzenie działalności w lutym 2019 r., jednak nie przesłała jeszcze sprawozdań z zakresu korzystania ze środowiska oraz gospodarki odpadami i opakowaniami. O ile korzystania ze środowiska oraz wprowadzania opakowań na rynek krajowy nie było, to wytworzenie odpadów jeszcze się zdarzyło. Firma posiada 2 karty przekazania odpadów za okres jej funkcjonowania.

W jaki sposób należy przygotować sprawozdania za 2 pierwsze miesiące 2019 r., kiedy to funkcjonowała?

Czy musi uzyskać dostęp przez profil zaufany do systemu BDO i za pomocą tej bazy wysłać sprawozdanie o odpadach i opakowaniach?

Czy może tak zrobić, skoro firma została już wykreślona z rejestru?

Czy można wysłać sprawozdania w wersji papierowej z informacją o terminie zakończenia działalności?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX