W jaki sposób należy przenieść księgi z biura rachunkowego do firmy, aby były zachowane reguły ustawy o rachunkowości?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 31 maja 2016 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
W naszej firmie (spółka z o.o.) całą księgowość prowadzi biuro rachunkowe. Ze względu na dynamiczny rozwój firmy chcielibyśmy w ciągu roku, tj. z dniem 1 lipca, zatrudnić księgową w celu prowadzenia ksiąg w siedzibie firmy, już we własnym zakresie, poza biurem rachunkowym.
W jaki sposób należy przenieść księgi, aby były zachowane reguły ustawy o rachunkowości?
Czy możemy kupić dowolny program finansowo-księgowy?
Jak wprowadzić zapisy na kontach?
Czy biuro rachunkowe powinno nam w jakiś sposób przekazać dane historyczne?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX