Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Autor odpowiedzi: Soprych Maciej
Odpowiedzi udzielono: 31 maja 2016 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

W naszej firmie (spółka z o.o.) całą księgowość prowadzi biuro rachunkowe. Ze względu na dynamiczny rozwój firmy chcielibyśmy w ciągu roku, tj. z dniem 1 lipca, zatrudnić księgową w celu prowadzenia ksiąg w siedzibie firmy, już we własnym zakresie, poza biurem rachunkowym.

W jaki sposób należy przenieść księgi, aby były zachowane reguły ustawy o rachunkowości?

Czy możemy kupić dowolny program finansowo-księgowy?

Jak wprowadzić zapisy na kontach?

Czy biuro rachunkowe powinno nam w jakiś sposób przekazać dane historyczne?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX?