W jaki sposób należy postąpić w przypadku depozytu uiszczonego przy zezwoleniu z roku 2013?
PYTANIE
Przedsiębiorca prowadzi działalność związaną z gospodarowaniem odpadami (złomowisko), posiada zezwolenie na zbieranie odpadów wydane przez organ w 2013 roku, w tym roku wystąpił z wnioskiem do Prezydenta Miasta (w związku z wygaszeniem trwającego zezwolenia we wrześniu br.) o wydanie nowego zezwolenia na zbieranie odpadów. Zabezpieczenie roszczeń zarówno w przypadku trwającego zezwolenia jak i nowego ma być ustanowione w formie depozytu w kwocie 164 zł.
W jaki sposób należy postąpić w przypadku depozytu uiszczonego przy zezwoleniu z roku 2013?
Należy zwrócić "stary" depozyt przedsiębiorcy na jego wniosek i wymagać wpłacenia nowego depozytu w związku z postępowaniem o wydanie "nowego" zezwolenia, czy istnieje jakiś przepis, który pozwala "przenieść" depozyt na nowe zezwolenie?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX