W jaki sposób należy od 1.01.2023 r. prowadzić ewidencję w BDO zmieszanych odpadów budowlanych, odbieranych na podstawie umowy przetargowej z jednostek samorządu terytorialnego?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 7 listopada 2022 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
W jaki sposób należy prowadzić ewidencję zmieszanych odpadów budowlanych (17 09 04, 17 01 07) w BDO od 1.01.2023 r. odbieranych na podstawie umowy przetargowej np. z jednostek samorządu terytorialnego (gmina, szpitale, szkoły, przedszkola)?
Czy zmieszane odpady budowlane odbierane na podstawie umowy z gminą (do tej pory odbierane na KPOK - wymóg do rozliczeń z gminą - i wpisywane na kartę ewidencji odpadów komunalnych) mają być wpisywane do KEO jako odpady podmiotu zwolnionego z ewidencji?
Czy nadal będzie można wystawić KPOK?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX