W jaki sposób należy od 1.01.2023 r. prowadzić ewidencję w BDO zmieszanych odpadów budowlanych, odbieranych na podstawie umowy przetargowej z jednostek samorządu terytorialnego?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Kościuk Agata
Odpowiedzi udzielono: 7 listopada 2022 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

W jaki sposób należy prowadzić ewidencję zmieszanych odpadów budowlanych (17 09 04, 17 01 07) w BDO od 1.01.2023 r. odbieranych na podstawie umowy przetargowej np. z jednostek samorządu terytorialnego (gmina, szpitale, szkoły, przedszkola)?

Czy zmieszane odpady budowlane odbierane na podstawie umowy z gminą (do tej pory odbierane na KPOK - wymóg do rozliczeń z gminą - i wpisywane na kartę ewidencji odpadów komunalnych) mają być wpisywane do KEO jako odpady podmiotu zwolnionego z ewidencji?

Czy nadal będzie można wystawić KPOK?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX