W jaki sposób należy nadawać numer na zaświadczeniu potwierdzającym przyjęcie pojazdu do demontażu, jeżeli nie ma jeszcze rejestru marszałka?
PYTANIE
W jaki sposób należy nadawać numer na zaświadczeniu potwierdzającym przyjęcie pojazdu do demontażu, jeżeli nie ma jeszcze rejestru marszałka?
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 kwietnia 2010 r. w sprawie sposobu unieważniania dokumentów pojazdów wycofanych z eksploatacji, wzorów zaświadczeń wydawanych dla tych pojazdów, sposobu przechowywania zaświadczeń oraz prowadzenia ich ewidencji - dalej r.u.d.p.w., przedsiębiorca prowadzący stację demontażu pojazdów prowadzi ewidencję zaświadczeń. Numer zaświadczenia składa się z wyróżnika województwa, kolejnego numeru i z numeru kolejnego z wykazu przedsiębiorców, o którym mowa w art. 42 ustawy z dnia 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji - dalej u.r.p.w.e.
W jaki sposób należy nadać numer w momencie, gdy rejestr marszałka jeszcze nie funkcjonuje?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX