W jaki sposób należy nadawać numer na zaświadczeniu potwierdzającym przyjęcie pojazdu do demontażu, jeżeli nie ma jeszcze rejestru marszałka?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Nieaktualne, stan prawny na: 31 sierpnia 2019 r.
Autor odpowiedzi: Duczmal Maria
Odpowiedzi udzielono: 19 listopada 2014 r.

PYTANIE

W jaki sposób należy nadawać numer na zaświadczeniu potwierdzającym przyjęcie pojazdu do demontażu, jeżeli nie ma jeszcze rejestru marszałka?

Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 kwietnia 2010 r. w sprawie sposobu unieważniania dokumentów pojazdów wycofanych z eksploatacji, wzorów zaświadczeń wydawanych dla tych pojazdów, sposobu przechowywania zaświadczeń oraz prowadzenia ich ewidencji - dalej r.u.d.p.w., przedsiębiorca prowadzący stację demontażu pojazdów prowadzi ewidencję zaświadczeń. Numer zaświadczenia składa się z wyróżnika województwa, kolejnego numeru i z numeru kolejnego z wykazu przedsiębiorców, o którym mowa w art. 42 ustawy z dnia 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji - dalej u.r.p.w.e.

W jaki sposób należy nadać numer w momencie, gdy rejestr marszałka jeszcze nie funkcjonuje?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX