W jaki sposób na gruncie nowego PZP powinna się odbywać komunikacja stron postępowania?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Banasik Paweł
Odpowiedzi udzielono: 10 lutego 2021 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Jak prawidłowo należy złożyć dokumenty w nowym PZP (przy wykorzystaniu platformy UZP - miniPortal): 1. Zapytanie do SWZ, 2. Oferta, 3. Dokumenty złożone na wezwanie zamawiającego np. na potwierdzenie spełniania warunków udziału i podstaw wykluczenia, 4. Pozostałą komunikacja.

Czy dokumenty poza ofertą mogą być przesłane w postaci elektronicznej na adres mailowy (nie za pośrednictwem miniPortalu, czy e-PUAP)?

Czy zamawiający może wysłać wezwanie lub zawiadomienie do wykonawcy mailowo?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX