W jaki sposób kancelaria prawna powinna uregulować współpracę w zakresie RODO z urzędem gminy, z którym miała podpisaną umowę w zakresie obsługi prawnej?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 21 stycznia 2019 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
W jaki sposób kancelaria prawna powinna uregulować współpracę w zakresie RODO z urzędem gminy, z którym miała podpisaną umowę w zakresie obsługi prawnej? Współpraca zakończyła się z dniem 31.12.2018 r., gmina jako administrator w trakcie trwania umowy nie podpisała z kancelarią (procesorem) umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Jakie dokumenty powinna wystawić kancelaria po zakończonej współpracy, aby dopełnić obowiązku wynikającego z RODO? Obsługę w imieniu kancelarii prowadził podprocesor – spółka X.
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX