W jaki sposób informować o terminie wypłaty, np. zasiłku celowego?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Nieaktualne, stan prawny na: 11 maja 2023 r.
Autor odpowiedzi: Matysik Barbara
Odpowiedzi udzielono: 26 kwietnia 2019 r.

PYTANIE

W jaki sposób informować o terminie wypłaty, np. zasiłku celowego?

Do tej pory informację taką zawieraliśmy w sentencji decyzji. Sprawa się komplikuje, jeśli klient chciałby, aby termin wypłaty został zmieniony, bo np. zrzeka się prawa do wniesienia odwołania. Wówczas trzeba zmieniać decyzję, co utrudnia sprawę. Nadmieniam, że mamy wypłaty w kasie dwa razy w miesiącu, nie mamy stale gotówki, tylko w dwa wyznaczone terminy.

Czy informację o terminie realizacji można przekazywać klientowi, np. odrębnym pismem, czy w jakiś inny sposób?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX