Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Autor odpowiedzi: Klimek Krzysztof
Odpowiedzi udzielono: 12 października 2016 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Podatnik prowadzi działalność w zakresie sprzątania (czynny podatnik VAT, PKPiR, podatek liniowy), wykonywał usługę dla urzędu miasta polegającą na oczyszczaniu ulic i chodników z liści. Urząd miasta nie chce zapłacić za wystawioną fakturę (podatnik ma ją zaksięgowaną i odprowadził od niej podatki), wszedł z podatnikiem w spór i uważa, że czynności które wykonał podatnik nie były zawarte w umowie.

Co w tej sytuacji może zrobić podatnik?

Czy może anulować fakturę, urząd miasta jej nie przyjął?

Czy porozumieć się z miastem żeby przyjął fakturę i wystawić do niej korektę?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX?