W jaki sposób bank ma wykonać umowę sprzedaży w przypadku gdy klient kwestionuje wydanie towaru?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 23 września 2014 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Mając na względzie art. 59 ustawy o kredycie konsumenckim przy założeniu, że bank nie współpracuje już ze sprzedawcą i zarówno bank jak i klient nie ma możliwości wyegzekwowania wykonania umowy sprzedaży:
1.
W jaki sposób klient powinien wykazać bezskuteczność żądania wykonania zobowiązania przez sprzedawcę, czy brak kontaktu ze sprzedawcą jest wystarczającym dowodem na wykazanie tej bezskuteczności?
2.
W jaki sposób bank ma wykonać umowę sprzedaży w przypadku, gdy klient kwestionuje wydanie towaru?
3.
W jaki sposób bank ma wykonać umowę sprzedaży w przypadku, gdy klient podnosi, że towar jest wadliwy?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX