W jaki sposób bank ma wykonać umowę sprzedaży w przypadku gdy klient kwestionuje wydanie towaru?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Rogoń Dominika
Odpowiedzi udzielono: 23 września 2014 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Mając na względzie art. 59 ustawy o kredycie konsumenckim przy założeniu, że bank nie współpracuje już ze sprzedawcą i zarówno bank jak i klient nie ma możliwości wyegzekwowania wykonania umowy sprzedaży:

1.

W jaki sposób klient powinien wykazać bezskuteczność żądania wykonania zobowiązania przez sprzedawcę, czy brak kontaktu ze sprzedawcą jest wystarczającym dowodem na wykazanie tej bezskuteczności?

2.

W jaki sposób bank ma wykonać umowę sprzedaży w przypadku, gdy klient kwestionuje wydanie towaru?

3.

W jaki sposób bank ma wykonać umowę sprzedaży w przypadku, gdy klient podnosi, że towar jest wadliwy?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX