W ilu egzemplarzach powinno być wystawione przez urząd gminy upoważnienie dla pracownika ośrodka pomocy społecznej?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Kucharski Dominik
Odpowiedzi udzielono: 5 lutego 2024 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Pytanie dotyczy sporządzania upoważnień dla pracowników. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej jest jednostką Urzędu Gminy, w Urzędzie są prowadzone akta osobowe pracowników oraz rozliczane płace czyli cała księgowość. Kierownik GOPS wystosował wniosek do Wójta Gminy o wystawienie upoważnienia dla pracownika GOPS. Upoważnienie zostało wystawione w 3 egzemplarzach: 1 egzemplarz do Rejestru Upoważnień; 1 egzemplarz dla Pracownika; 1 egzemplarz do Akt Osobowych Pracownika którego dotyczy upoważnienie. Kierownik GOP żąda jeszcze jednego egzemplarza upoważnienia do swojego rejestru.

Czy wystawienie 3 egzemplarzy upoważnień jest prawidłowe i na jakiej podstawie prawnej?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX