Skąd pracownik urzędu gminy może pozyskać zgodnie z prawem informacje aby utworzyć ewidencję nieruchomości podłączonych do sieci kanalizacyjnej?
PYTANIE
Skąd pracownik urzędu gminy może pozyskać zgodnie z prawem informacje i na jakiej podstawie prawnej, aby utworzyć bazę danych - ewidencję nieruchomości podłączonych do sieci kanalizacyjnej?
Czy można w ogóle taką ewidencję stworzyć (na jakiej podstawie prawnej)?
Co powinno się ewentualnie zrobić, aby nie mieć zarzutu nielegalnego przetwarzania danych osobowych?
Jakie dane można pozyskać - czy może pozyskać adres nieruchomości, numer umowy, datę zawarcia umowy, z kim Miejski Zakład Komunalny zawarł umowę?
Jaką podstawę prawną wykorzystać w zakresie uzyskania informacji od zakładu?
Czy są jakieś wymagania dla prowadzenia takiej ewidencji wynikające z przepisów prawnych, w tym z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prawo ochrony środowiska, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i ścieki?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX