Przez jaki okres czasu wykaz osób którym udzielono ulg, odroczeń, umorzeń w podatkach i opłatach może być przechowywany na BIP?
PYTANIE
Na podstawie art. 37 ust. 1 pkt 2 lit. f i g ustawy z 27.08.2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 869 z późn. zm.) zarząd jednostki samorządu terytorialnego ma obowiązek umieszczenia na BIP wykazu osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków lub opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty w kwocie przewyższającej łącznie 500 zł, wraz ze wskazaniem wysokości umorzonych kwot i przyczyn umorzenia oraz wykazu osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym udzielono pomocy publicznej.
Przez jaki okres czasu wykaz taki może być przechowywany na BIP? Czy po jakimś okresie czasu zarząd ma obowiązek usunąć taki wykaz?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX