Od kiedy liczy się czas efektywnej pracy podczas pełnienia tzw. dyżuru pod telefonem? - OpenLEX

Od kiedy liczy się czas efektywnej pracy podczas pełnienia tzw. dyżuru pod telefonem?

Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny na: 29 grudnia 2020 r.
Autor odpowiedzi: Gotkowska Anna
Odpowiedzi udzielono: 2 czerwca 2011 r.

PYTANIE

Czy czas efektywnej pracy liczy się od momentu wezwania lekarza (tj. czy dotyczy to również czasu dojazdu do miejsca pracy i drogi powrotnej)?

Czy konsultacje telefoniczne w czasie gotowości do pracy wliczane są do czasu pracy?

Czy za czas faktycznego wykonywania pracy w czasie gotowości do pracy powinien zostać udzielony czas wolny w dniu następnym (i w jakiej wysokości)?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

| Nie korzystasz jeszcze z programów LEX?